ClickCease פתרונות אריזה בהתאמה אישית | סטודיו דיל

פתרונות אריזה בהתאמה אישית

פתרונות אריזה

אריזות קרטונים מהוות האריזות הנוחות ביותר עבור בעלי העסקים, בשביל המטרות השונות של אריזת מוצרים או אפילו חלוקת מתנות. כשלעסק יש אריזות קרטון מעוצבות, הוא לא נדרש להתעסק רבות באריזה או להפעיל עבור כך אנשי צוות ייעודיים. כי האריזה של אריזות קרטון מעוצבות היא קלה ונוחה במיוחד, ומאפשרת תפעול נוח ויעיל של העסק בכל מערך האריזה והמשלוחים לבית הלקוח.

למה דווקא אריזות קרטון מעוצבות?

אריזות קרטון מעוצבות הוכחו ככאלה שקלות לקיפול ולאריזה. ולכן, מבחינת תפעול העסק קל במיוחד להתעסק איתם ולגרום להם להפוך להיות בצורה הרצויה. עקב הגמישות של חומר הקרטון והיכולת שלו להיכנס לתבניות רצויות ולהיכנע גם לעיצובים של ידי אדם סטנדרטיים, קרטון הוא החומר הנוח ביותר עבור אריזה של מוצרים רבים. ולכן, אריזות קרטון מעוצבות הן הבחירה האולטימטיבית של בעלי העסקים אשר רוצים להימנע מהתעסקות יתר בכל נושא אריזת המוצרים אשר עלול בסופו של דבר לעלות ביוקר, ולגזול הון אנושי ומשאבים כספיים, אם הוא מתבצע עם חומרים שקשים לתפעול.

משלוח בטוח ליעד – רק עם קופסאות קרטון מעוצבות

רק כאשר אתם משתמשים בקופסאות קרטון מעוצבות כדי לשלוח את המוצרים שלכם לבית הלקוח, תוכלו להיות בטוחים שהמשלוח הגיע בשלום, והמוצרים הארוזים הינם שמורים ומוגנים בתוך חממת הקרטון. בעוד שחומרי אריזה שונים, כמו: שקיות, ניילון או נייר – מתפרקים במהירות ועלולים לגרום נזק גם למוצרים שנמצאים בתוכם, קופסאות קרטון מעוצבות בטוחות עבור הגנה מקסימלית על המוצרים, ורק איתם תוכלו להיות בטוחים כי המשלוח הגיע לבית הלקוח בשלום ובצורה הכי מוגנת שיש.

אריזות קרטון מעוצבות לעמידות בכל תנאי מזג האוויר

כשאתם מבצעים משלוחים לבית הלקוח, אתם יודעים – שאמנם, רוב הדרך של האריזות קרטון מעוצבות תהיה בתוך הרכב הסגור של רכב המשלוחים. אך עדיין, תמיד קיים החשש של גשם עז שעלול לשטוף את הארץ ולהחריב את אריזת המוצרים שלכם. אך אם המוצרים שלכם מוגנים בעזרת אריזות קרטון מעוצבות, אתם יכולים להיות רגועים, כיוון שאריזת הקרטון תישאר עמידה גם בפני מזג אוויר סוער במיוחד.

קופסאות קרטון מעוצבות בהתאמה אישית

אמנם, פעמים רבות המטרה של קופסאות קרטון מעוצבות היא למלא צורך פונקציונאלי של אריזה אחראית, בטיחותית וכזו שמגנה באופן מושלם על המוצרים שנמצאים בתוכה. אך למעשה, קופסאות קרטון מעוצבות הן עוד דרך יצירתית ובטוחה על מנת לענות על הצורך השיווקי של העסק, ולפרסם אותו גם בעזרת משלוחי האריזה ללקוחות. כיצד? על ידי הדפסה של לוג ומיתוג העסק על קופסאות הקרטון המעוצבות, שלאחר המיתוג וההתאמה הן לא רק שליחות להעברת מוצרים מבית העסק לבית הלקוח, אלא אלמנט פרסומי שיכול להכניס לכם לקוחות חדשים.

ככה תגרמו שהלקוח יבחר בכם שוב גם בפעם הבאה

כאשר אתם שולחים את המוצרים שלכם לעבר בית הלקוח בעזרת אריזות קרטון מעוצבות, אתם לא רק מאפשרים הגעה מושלמת ובטוחה של המוצרים עד לבית הלקוח, אלא גם גורמים לאפקט ארוך טווח בו הלקוח שקנה מכם יקנה מכם גם בפעמים הבאות בהם הוא יידרש למוצרים אותם אתם מוכרים. בעזרת אריזות הקרטון המעוצבות, שמותאמות אישית לעסק שלכם ומכילות את הלוגו, המיתוג והאופנים ליצירת קשר איתכם – תגרמו ללקוח שקיבל את המשלוח עם המוצרים שבתוך אריזת הקרטון הממותגת, לזכור אתכם לאורך זמן, כך שבאופן אינסטינקטיבי הוא ייזכר דווקא בכם גם בפעמים הבאות, בזכות ההטמעה המערכתית שביצעתם אצלו העזרת אריזות הקרטון המעוצבות.

אריזות קרטון מעוצבות ואיכותיות במיוחד

על מנת שאריזות הקרטון אכן תשגנה את מטרתן, ותצלחנה להגן על המוצרים שמוכנסים אליהן וכן ליצור את התדמית הרצויה, עליהן להיות איכותיות במיוחד, וכאלה שאינן מתקלקלות בקלות ואף מותאמות לשימוש חוזר. לשם כך, יש לבצע הדפסה של אריזות קרטון מעוצבות, רק על קרטון באיכות גבוהה במיוחד, אשר הוא בעל עמידות במצבים שונים ובתנאי מזג אוויר מגוונים, ויש לו יכולת להיטלטל גם בדרכים מורכבות מבלי להיהרס או להיפגם.

פתרונות אריזה עבור בתי עסק המוכרים מזון מהיר

אם אתם מפעילים עסק שעוסק בתחום המזון המהיר, כמו קונדיטוריה, פיצרייה או מסעדה, לאיכות אריזת הקרטון אשר תעטוף את המזון בדרך לבית הלקוח, יש חשיבות נוספת. כיוון שכאשר אריזות הקרטון הממותגות מאחסנות בתוכן אוכל חם, בנוסף למטרות העיקריות – של פונקציונאליות מרבית, נוחות אריזה ומיתוג סמוי אבל עוצמתי, הן ממלאות גם מטרה נוספת וחשובה לא פחות – הן שומרות על טריות המזון ועל החום שלו, כך שבעזרתן הארוחה מגיעה טרייה וחמה עד לבית הלקוח. על מנת להתאים באופן מדויק את קופסאות הקרטון המעוצבות לעסק המזון, יש להקפיד על קופסאות איכותיות שמבודדות חום, על מנת שהשליח יוכל לסחוב אותם לאורך הדרך מבלי להיכוות. בנוסף, יש להקפיד על קופסאות קרטון ממותגות שנסגרות באופן הרמטי, על מנת למנוע זליגה של המזון ולאפשר הגנה מלאה על החום והטריות.

לסיכום: פתרונות אריזה – רק בסטודיו דיל!

אם גם אתם תרתם אחר פתרונות אריזה מגוונים עבור הצרכים השונים, אשר מספקים פונקציונאליות מלאה לצד נוחות שימוש ותפעול ומיתוג עוצמתי וחי – גם אתם תוכלו להתרשם ממגוון רחב של אריזות קרטון מעוצבות קופסאות קרטון ממותגות מבית סטודיו דיל. כל הקרטונים הממותגים אותם תקבלו מחברת סטודיו דיל, הם ברמה הגבוהה ביותר, עם עמידות גבוהה מול טלטולי הדרך ואפילו מול מזג האוויר. 

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.