ClickCease מוצרים לקידום מכירות - אילו מוצרי קידום נפוצים כיום? | סטודיו דיל
מוצרים לקידום מכירות

בעולם העסקים התחרותי בו אנו חיים על כל עסק להתאמץ כדי להיכנס לתודעה של הלקוח. כדי להצליח לעשות זאת יש לבצע כל מיני מהלכים שיווקיים ובין היתר לייצר מוצרים לקידום מכירות. מוצרים אלו מסייעים לעסק לפרסם את עצמו, להגיע אל קהל היעד ולהגדיל את כמות הלקוחות ואת הרווחים בכל חודש. מוצרי הפרסום המגוונים יכולים להיות למשל: תיקים, כובעים, חולצות, אריזות קרטון ממותגות או פריטים אחרים, שברוב המקרים הינם שימושיים וכאשר הלקוח משתמש בהם הוא נזכר בעסק.

הלקוח הופך למקדם מכירות

כדי שהעסק יצליח והמוצר ישמש את הלקוח לאורך זמן חשוב שהמוצרים יהיו מושכים ואיכותיים, כאשר על כל מוצר מופיע הלוגו של העסק. השימוש במוצרים לקידום מכירות מאוד יעיל שכן בין אם מדובר על כובע, חולצה או אריזות קרטון, גם הלקוח שמשתמש במוצר נזכר בעסק וגם האנשים שנמצאים מסביבו ורואים אותו משתמש במוצר יודעים על קיומו של העסק. מכאן שהעסק מגיע לתודעתה לא רק של הלקוח הספציפי שקיבל את המתנה – אלא לתודעתם של אנשים רבים שעשויים להפוך ללקוחותיו של העסק בעתיד והלקוח בעצם הופך למעין מקדם מכירות בפני עצמו. 

אריזות קרטון מעוצבות – מתנה אישית ללקוח

מוצרי הפרסום מסייעים לעסק להפוך לייחודי יותר ממתחריו, כאשר השקעה במוצרים, חשיבה ותכנון נכון עשויים להביא את העסק להתרחבות ולחסוך עבורו את הצורך בסיוע מהרדיו או הטלוויזיה – שהשיווק באמצעותם עולה ביוקר. מעבר לכך, כאשר נותנים ללקוח מתנה, צורת ההתקשרות אישית ביותר והדבר תורם להפיכתו ללקוח נאמן של העסק. היום ניתן לייצר אריזות מעוצבות ומרשימות עם גרפיקה יפה ולוגו מושקע. סטנדים מקרטון מאפשרים לבעל העסק לפרסם את עצמו באופן יעיל וברור, וכדי לעשות זאת חשוב לבחור היטב את החברה שמספקת אותן. קופסאות קרטון מעוצבות בחבר סטודיו דיל יעברו תהליך מסודר של הדפסה תוך שיתופו של הלקוח, בצורה זו יהיה ניתן לייצר אריזות קרטון מעוצבות, ממותגות ומדויקות שיבלטו בשטח. היום ישנו מגוון אריזות קרטון למשלוחים בשוק, לכן חשוב לתכנן היטב את המראה של האריזה כדי לא לקבל מראה שגרתי. בשלב הראשון של העבודה המשותפת יתבצע תכנון מראה האריזה והגדרת הפונקציות שהאריזה אמורה למלא – האריזה יכולה להיות מיועדת למשל עבור מוצרי אופנה או טכנולוגיה, עבור משחקי ילדים, עבור משלוחים, אריזות שי או מטרות אחרות. לאחר שמראה האריזה והפונקציה שלה הוגדרו יש לעבור לכתיבת תוכנית הפעולה והביצוע. בשלב הבא יתבצע תהליך בקרת איכות ובחינת התוצאות – שכן עליהן להיות תואמות לתכנון של האריזה ולמטרותיה.

אבל זו רק אריזה – מדוע חשוב להשקיע באריזות ממותגות?

כולנו יודעים שאחד הדברים הכי מהנים בקבלת מתנות הוא השלב בו קורעים או – אם מאוד מנומסים – פותחים בעדינות את אריזת המתנה. השלב הזה שבין חוסר הוודאות לגילוי, בו הסקרנות גוברת הופך את קבלת המתנה למשמחת במיוחד, בשל כך, ומפני שאין הזדמנות נוספת להשאיר רושם ראשוני מוצלח, חשוב להשקיע באריזות. במידה שלקוח מזמין מוצר מסוים בחנות ומקבל אריזה שמעוצבת באופן רגיל ומשעמם או במקרה גרוע יותר – במידה שהאריזה קרועה, הוא עשוי שלא להמשיך להזמין מוצרים מהחברה, אפילו אם המוצר עצמו איכותי. לקוח כזה עשוי להביט באריזה ולהחליט לעבור למתחרים של העסק, ועוד לא הוזכר מצב בו האריזה לא מממשת את יעודה – נקרעת וכתוצאה מכך המוצר ניזוק. מקרה כזה ודאי לא יגרום ללקוח לשוב ולקבל שירות מהחברה. כדי למנוע מצבים בעייתיים שכאלו חשוב מאוד שהאריזה הממותגת תהיה גם איכותית וחזקה – כדי לשמור על המוצר וכדי שהיא לא תקרע או תתקמט וגם מרשימה וייחודית – כדי להשאיר רושם טוב על הלקוח.

הדפסת אריזות – איך לבחור חברה מקצועית?

על מנת לבחור את החברה אשר מספקת שירותי הדפסת אריזות ממותגות חשוב לוודא שהחברה משתמשת בחומרי גלם איכותיים. היום ניתן למצוא חברות שמייצרות קרטונים ממותגים במגוון סגנונות, בצורות שונות ובצבעים מגוונים. מעבר לכך, רצוי להכיר את התעריפים של חומרי הגלם בענף כדי לבחור בחברה שגובה מחירים שאינם נמוכים אך גם לא היקרים ביותר. לצד נושאי איכות החומרים והמחירים יש לבחור בחברה שמשתמשת בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת, שכן איכות הטכנולוגיה משפיעה על התוצאות. חברה שעובדת עם טכנולוגיה מתקדמת תוכל לספק מוצרים מרשימים ואיכותיים. מעבר לכך, יש לוודא כי החברה ממנה מעוניינים לקבל שירות מאפשרת ללקוח לייצר אריזות בהתאמה אישית. במידה שהחברה עונה על כל הדרישות שצוינו יש לקבוע לוחות זמנים. חברה מקצועית תעמוד כמובן בלוחות הזמנים שנקבעו ותספק ללקוח מוצר מוגמר בזמן. 

מוצרים לקידום מכירות – כי ככה זה עובד

 מוצרים לקידום מכירות עשויים לעשות את ההבדל בין מצב בו אדם מעיף מבט במוצר כלשהו וממשיך בדרכו ובין מצב בו אדם מביט במוצר, נזכר שהוא קיבל מתנה מאותה חברה, יוצר קישור בין השניים ובוחר לקבל שירות מהחברה ממנה הוא קיבל את המתנה. קבלת מתנה מושקעת ושימושית מחברה יוצרת תחושה של חיבור ואמון בקרב הלקוח הפוטנציאלי כך שכאשר הוא מעוניין באחד משירותי החברה הוא עשוי לפנות אליה ולא למתחרות שלה. בהשוואה לאפיקי שיווק אחרים, כמו למשל: פרסומות בטלוויזיה או ברדיו, ההשקעה במוצרים לקידום מכירות מבחינה כספית הינה מינורית יותר, כאשר התועלת גבוהה במיוחד – שכן אותו אדם שמשתמש למשל בספל הקפה שהוא קיבל או במחזיק המפתחות מתהלך עם המוצר וחושף אותו לעיניים של לקוחות פוטנציאליים אחרים. בצורה זו הופך מקבל המתנה למשווק של החברה בלי שהוא משקיע בכך מאמצים והמסרים של החברה עוברים אל אנשים נוספים שעשויים להזדקק גם הם לשירותי החברה בשלב כלשהו.

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.