ClickCease מארזי קרטון ממותגים לשיווק אופטימלי של העסק | סטודיו דיל
מארזי קרטון ממותגים

מארזי קרטון ממותגים – העיצוב של המוצרים שאנו רוכשים חשוב ביותר, אך מסתבר שלא רק עיצובו של המוצר משפיע על הרושם שהוא יוצר על הלקוח ושיש לאותם מארזי קרטון בהם הוא עטוף השפעה על התדמית של העסק.

אריזות קרטון מעוצבות אולי נראות במחשבה הראשונה כפרט שולי, אך כשחושבים על זה טוב יותר, יש להן השפעה רבה על כל מוצר שאנו רוכשים – בין אם מדובר על בקבוק אלכוהול שרכשנו, מוצר מזון כלשהו כמו למשל עוגה או מוצר קוסמטי. אריזות קרטון פשוטות או שגרתיות יחמיצו את המטרה ועל ידי השקעה בעיצוב וחשיבה מעמיקה על איכות חומרי הגלם, הצבעים, הפונטים, הצורה והגודל של סטנדים מקרטון ניתן לגרום למוצר להיראות זוהר ומרשים יותר. מעבר לכך, עשויות אריזות קרטון ממותגות למשוך את העיניים של הלקוח ולגרום לעלייה ברכישה של המוצר – כך שיכולה להיות להן תרומה משמעותית בהגדלת הרווחיות של העסק.

אריזות למשלוחים – בחירה בחברה מקצועית

חברה מקצועית ובעלת ניסיון בעיצוב אריזות למשלוחים ויצירת מארזים בהתאמה אישית תוכל לייצר עבור לקוחותיה אריזות קרטון מרשימות, עמידות ואיכותיות, כל זאת בהתאם לסוג המוצר, העדפות של הלקוח והעדפות של קהל היעד. מעבר לכך, אריזות הקרטון יתאמו לאסטרטגיה השיווקית של העסק, כך שהן יתאימו למסרים שהוא מעוניין להעביר ולרושם שהוא מעוניין לייצר על הלקוחות. בחברת סטודיו דיל מייצרים אריזות קרטון ממותגות  העשויות מחומרי גלם איכותיים בלבד, כך שהן יגנו על התכולה היטב והמוצרים יגיעו אל הלקוחות במצב תקין וייצרו את הרושם הנכון – כך למשל אם המוצר יהיה שוקולד – האריזות יגנו על המוצר כך שהוא יגיע במצב טוב ליעדו ויתאימו מבחינת הצבעים והתחושה שבעל העסק מעוניין לייצר אצל הלקוח.

על הסיבות שגורמות לקרטון להיות מוצר אריזה מוביל

ישנם מגוון חומרי אריזה בשוק, כאשר ניתן מקום מרכזי לקרטון. לבחירה בקרטון יש סיבות שונות:

קרטון הינו חומר גלם באיכות גבוהה וכאשר משלבים אותו היטב עם חומרים איכותיים ניתן לייצר אריזות מאוד עמידות גם מפני מזג אוויר בעייתי, חשיפה ללחות, נוזלים או תנאי אחסון שונים. מעבר לכך, יש לקרטונים יתרונות נוספים – הם ניתנים לעיצוב בשלל דרכים ולכן מעניקים חופש יצירתי לבעלי העסקים השונים. כאשר מדובר על קרטונים ניתן לייצר מגוון מראות ועיצובים – אפשר לעצב אריזות גדולות המיועדות למוצרים גדולים וניתן לייצר אריזות קטנות ומעודנות לצורך אריזת תכשיט. בנוסף, ניתן לייצר אריזות עבור מזון take away ולדאוג לכך שבסיס האריזה יהיה מספיק חזק כדי לשאת את המנה שנרכשה. כמו כן, אפשר לייצר אריזות בצבעים רבים ועם כתוביות מגוונות, כאשר בחירה מומלצת תהיה למתג את הקרטון, בצורה זו כל מי שנמצא בקרבת הלקוח יוכל לראות את האריזה הממותגת והעסק יכנס לתודעתו.

מיתוג קרטונים – זו לא רק אריזה – זה כלי שיווקי

במקרה שממתגים את המארז חשוב מאוד לשים את הלוגו של העסק ואת שם המוצר במקום בולט – כך שכולם יוכלו לראות אותם. כמו כן, רצוי לשלב צבעים ומסרים שתואמים לקהל היעד. קהל היעד יכול להשתנות מבחינת גיל, העדפות אישיות, מקום מגורים, עיסוקים ומין. אריזה של משחקי ילדים למשל עשויה להיות צבעונית יותר ולהכיל יותר ציורים בהשוואה לאריזה של בושם או יין איכותי – אריזות אלו מעוצבות בסגנון מאוזן ומעודן יותר מבחינת הצבעים כדי להתאים לקהל יעד בוגר יותר. שילוב נכון של צבעים באריזות הקרטון עשוי לגרום ללקוח להתעניין יותר במוצר ולבחון אותו מקרוב – מבחינה זו העיצוב של האריזה משלים את העיצוב של המוצר עצמו, לכן, פונט ייחודי, ציור מעניין או שילוב צבעים שאינו שגרתי עשויים למשוך את תשומת הלב של הלקוחות. במקרים בהם מדובר על מוצר מזון על האריזה להציג רשימת רכיבים, ערכים תזונתיים ומידע רלוונטי מסוג זה, אך עם מחשבה מעמיקה ניתן לגרום גם למוצרים אלו, המחוייבים בהצגת המידע להיות מושכים ומעוצבים. כאשר לא מדובר על חובת רישום מטעם משרד הבריאות הכיתוב על האריזות עשוי לשרת את התהליך השיווקי – על ידי הדפסת הלוגו ורישום יתרונותיו של המוצר באופן ברור אפשר להדגיש את הערך המוסף של המוצר ולפתח תחושת אמון בקרב הלקוחות.

 

משקלן ומחירן של אריזות הקרטון – יתרונות נוספים לבחירה במארזי קרטון

נוסף על היתרונות הרבים שצוינו – עצם היות הקרטון חומר איכותי שניתן לעיצוב בדרכים מגוונות, חומר שמגן על מוצרים גם בתנאי אקלים בעייתיים וחומר שמספק הגנה מפני רטיבות ולחות, הקרטון הוא גם קל משקל ועובדה זו מקנה לו יתרון נוסף שכן כאשר מובילים מוצר או נושאים מוצר המטרה היא להפחית את משקלה של החבילה ולהקל על המשא גם של השליח וגם של הלקוח שפעמים רבות יוצא מחנות כשהוא נושא את האריזה עם המוצר. אריזות הקרטון מאוד קלות ולכן הן אינן מוסיפות הרבה משקל לאריזה ומאפשרות נוחות מירבית. יתרונות נוספים של אריזות קרטון הם שהן משתלמות בהשוואה למוצרי אריזה אחרים, בצורה זו ניתן ליהנות מאריזות מעוצבות וממותגות בלי להשקיע בכך הרבה כספים והבחירה משתלמת  וכדאית עבור העסקים השונים.

כל היתרונות באריזה אחת – מגוון היתרונות באריזות ממותגות

חברה מקצועית ואמינה שמייצרת מארזי קרטון ממותגים תעבור עם הלקוח שלבים מסודרים במטרה להעניק לו מוצר מוגמר שמציע את כל היתרונות. מארזי קרטון ממותגים ומרשימים יישאו את המוצרים השונים, יסייעו בשיווק העסק, יגרמו למוצר להראות זוהר יותר, ימשכו את העין ולא יכבידו מבחינת משקל או עלות. אריזות אלו יהיו ייחודיות ויתאימו בעיצובן ללוגו של העסק, לערכים שלו ולמסרים שהוא מעוניין להעביר ללקוחותיו.

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.