ClickCease הדפסה על קרטון | סטודיו דיל
הדפסה על קרטון

כשיש לכם עסק, אתם רוצים לפעול כדי לפרסם אותו בצורה הכי יצירתית, וזו שתגרום להכי הרבה הדים ולקוחות נוספים שיצטרפו אליכם בעקבות הפרסום המאסיבי שלכם. קיימים ערוצים לפרסומים קונבנציונליים, אך הם לא הוכחו כמספיק יעילים בשטח לעומת העלות שלהם והתוצאה אותה הם מעניקים בפועל. אך לעומתם, ניתן למצוא דרך אפקטיבית לפרסום יעיל, עוצמתי ואיכותי, במחיר משתלם במיוחד, ועם פרסום שמאפשר לכם להגיע לכל פינה בארץ בה כבר יש לכם לקוחות קיימים. כיצד? באמצעות מה? ואיך? התשובות לכל השאלות במדריך שלפניכם.

הדפסה על קרטון – מיתוג עוצמתי במיוחד

כשאתם מדפיסים את הלוגו של העסק שלכם בנוסף לפרטי יצירת קשר על גבי הקרטון שבתוכו נארזים המוצרים הנמכרים שלכם, אתם יוצרים מעין פרסומת חד משמעית, אשר תלווה את הלקוח הנוכחי שלכם לאורך כל הדרך שלו מן החנות ועד לבית, כך שהוא יהפוך לפרסומת מהלכת, כיוון שלאורך כל הדרך הוא יישא את הקרטון, שלמעשה מכיל את שם העסק שלכם, המיתוג והאופן בו ניתן ליצור אתכם קשר.

הדפסה על קרטון – הדרך ללקוחות חוזרים!

ולא רק לקוחות חדשים יצטרפו אליכם בעקבות פרסום הגרילה שמודפס על הקרטון השיווקי שמכיל את מוצרי העסק שלכם, אלא גם רוב הסיכויים שהלקוחות שכבר קנו אצלכם, יחזרו שוב לקנות דווקא אצלכם. בעזרת הקרטון הממותג וההדפסה של הלוגו והמיתוג שלכם על גבי הקרטון שמכיל את מוצרי העסק ומלווה את הלקוח אל ביתו, תוטמעו במוחו של הלקוח הקונה, וכאש הוא יידרש שוב ומוצרים שלכם, אוטומטית אתם תהיו אלה שתצופו בדעתו בזכות הקרטון הממותג.

אריזות קרטון מעוצבות – יותר מאלף כרטיסי ביקור

מה לא הייתם עושים, כדי לגרום לעולם להכיר את העסק שלכם בצורה בלתי אמצעית, ולהגביר את החשיפה שלכם לקהל יעד רחב היקף? למעשה, בעזרת אריזות קרטון מעוצבות אשר מכילות את המיתוג התדמיתי והמעוצב שלכם, אתם יוצרים מצע נרחב להפצת העסק שלכם. כיון שכל לקוח שרכש אצלכם מוצרים וזכה לאריזות קרטון מעוצבות, הופך למעין מפיץ סמוי שלכם, על ידי הנשיאה של הקרטון הממותג, שגורם לכל העיניים להיות עליו, להתרשם – ולהגיע דווקא אליכם.

קופסאות קרטון מעוצבות – כל השכנים ידברו עליכם

האם חשבתם על כך, שגם כאשר אתם מבצעים משלוח לבית הלקוח, אתם יכולים למתג ולפרסם את עצמכם ברחבי כל הבניין מבלי לטרוח ולהתאמץ? כיצד? על ידי קופסאות קרטון מעוצבות אשר ממתינות ללקוח שרכש אצלכם מאחורי ביתו, ובינתיים מהוות פרסומת אילמת לעצם קיומכם. כל שכן שעובר על ידי הדלת של הלקוח שלכם, נתקל בקופסת הקרטון המעוצבת, וכך אתם נכנסים לתודעתו. ומבלי לרצות ולהתכוון, בפעם הבאה בה הוא יידרש למוצרים אותם אתם מוכרים, הוא יבחר דווקא בכם.

הדפסה על קרטון בחומרים איכותיים במיוחד

על מנת שאריזות הקרטון אכן ישיגו את מטרתם ויהוו עוד ערוץ פרסומת ייחודי לעסק שלכם, עליהן להיות ברמה איכות חומר גבוהה. על הקרטונים להחזיק מעמד גם מול תנאי מזג אוויר קיצוניים ואפילו מול רטיבות או גשם. וכן עליהם להיות עמידים במיוחד, כך שהלקוח יקבל אותם במראה רענן ואיכותי, ממש כמו שהם נראו ברגע בו הם יצאו מהמפעל. הדפסה על קרטון באיכות גבוהה, יכולה גם לאפשר שימוש חוזר של הלקוח בקרטון, מה שיגרום גם לפרסום חוזר עבור העסק שלכם.

על איזה סוג קרטון כדי לכם להדפיס?

בשוק ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי קרטון אשר ייעודיים להדפסה, כמו: לוח קרטון חד גלי – אשר מהווה קרטון גמיש במיוחד. לוח קרטון דו גלי – אשר מהווה קרטון גמיש אך גם עמיד במיוחד. ועוד מגוון רחב של סוגי קרטונים שניתנים להוות מצע להדפסה. לכל סוג אריזה, מתאים קרטון מסוג שונה, וההמלצה היא להסתייע ביועצי המכירות של חברת סטודיו דיל על מנת לקבל את ההלימה המושלמת בין מטרת אריזת הקרטון שלכם, לבין סוג הקרטון שמתאים לכך.

הדפסת צבע מדויקת על גבי הקרטון

כאשר אתם מעוניינים לבחור את החברה אשר תדפיס לכם על אריזות או ארגזי הקרטון, עליכם לוודא כי הדפסת בצבע של החברה אכן תואמת למקור בצורה מדויקת ורבת גוונים. על מנת להדפיס את גווני הצבע המדויקים על הקרטון, נדרשת מומחיות רבה, כמו גם חומרים ברמה גבוהה במיוחד, כיוון שרק כך יוכל הצבע להיטמע על גבי הקרטון המודפס באופן חי, חיוני ואיכותי.

הדפסה על קרטון עבור משחקי קופסא

כאשר ההדפסה על קרטון מיועדת עבור משחקי קופסא, יש להקדיש מחשבה רבה על תכנון וגודל אריזת הקרטון של המשחק, וכן לשים דגש על איכות הקרטון שמרכיב את אריזת המשחק. על אריזת המשחק לשרת את ייעודה, ולהוות מקום אחסנה עבור משחק הקופסא למשך זמן ארוך במיוחד, על מנת לאפשר למשפחות הקונות את משחק הקופסא להנות מן המשחק לאורך ימים ושנים. בנוסף, על הקופסא להיות עמידה במיוחד גם במקרים מורכבים בהם ילדים מושכים את הקופסא לכל הצדדים או מנסים לקרוע אותה.

לסיכום: הדפסה על קרטון מבצעים אצל סטודיו דיל!

גם אתם רוצים להיות בטוחים בהדפסה על הקרטון אותה אתם מבצעים? גם אתם מעוניינים שההדפסה על הקרטון תתבצע על חומרי איכות נבחרים, בעמידות ארוכת טווח והתאמה אישית ומוחלטת לצרכים העסקיים שלכם? אצל סטודיו דיל גם אתם תוכלו לקבל את השירות המוביל להדפסה על קרטון, בחומרי איכות עמידים במיוחד.

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.