ClickCease אריזות קרטון למתנה - עיצוב אריזות למתנות | סטודיו דיל
אריזות קרטון

אריזות קרטון

מה ההבדל בין אריזות קרטון למתנה ובין אריזות רגילות?

כאשר אנו קונים משהו לעסק שלנו אנו חייבים להבין בדיוק מה זה, מה החסרונות של המוצר שקנינו ומה היתרונות שלו. זה נכון כאשר אנו קונים מדפסת או מכונת צילום וזה נכון פי כמה כאשר אנו קונים אריזות קרטון למתנה. על רקע זה עולה השאלה מה ההבדל בין אריזת קרטון למתנה ובין אריזות רגילות? אם כן אתם צריכים להבין כי אריזות מתנה הן לרוב הרבה יותר יפות והרבה יותר מעצובות מאשר אריזה רגילה.

כאשר אנו רוצים לתת מתנה אנו צריכים לייצור אפקט של וואו אצל מקבל המתנה וזה אומר כי אנו צריכים לקנות מתנה מיוחדת אך זה גם אומר כי אריזת הקרטון של המתנה חייבת להיות מושלמת. בעת קנייה של אריזות קרטון רגילות אנו לא צריכים לייצור את אפקט הוואו ולכן העיצוב של האריזה הוא פחות חשוב.

אל תעצבו אריזות קרטון מבלי לבצע מחקר שוק

עליכם להבין כי העיצוב של אריזות קרטון למתנה הוא קריטי והוא חייב להיות מושלם ולכן אם אתם רוצים לקנות אריזות קרטון מעוצבות אתם חייבים להבטיח כי האריזה תתאים לכם בול. אז איך נעשה זאת? אם כן עליכם לבצע מחקר שוק מקיף לפני עיצוב האריזה.

עליכם לבחון מה הלקוחות שלכם רוצים לקבל וכיצד הם רוצים לראות את האריזות שלהם. עליכם לבחון כיצד האריזות של המתחרים שלכם נראות ולעצב מוצר בצורה שונה אשר ידגיש את החוזקות של המוצרים שלכם ואת החולשות של המתחרים. ככל שתחקרו יותר כך האריזה תהיה יותר טובה ולכן כך תמכרו יותר ועל כך יש לחשוב לפני שאנו ניגשים לעיצוב האריזה.

האם כדאי לי לעצב אריזות קרטון למתנה לבד?

עולה השאלה האם כדאי לנו לעצב אריזות קרטון למתנה באופן עצמאי או עם חברה המומחית לכך? אם כן ייצור של אריזות קרטון ממותגות זה לא משהו שאפשר לעשות לבד. עליכם להבין כי הייצור והעיצוב של האריזה מחייבים ידע, ניסיון, הבנה ומקצועיות עצומה.

אם תנסו לעצב ולייצר לבד את האריזה במקרה הטוב לא תמכרו כלום ובמקרה הרע תגרמו נזק בלתי הפיך למוצר שלכם. לכן ייצור עצמאי הוא לא אופציה אמיתית ולא כדאי אפילו להתחיל בתהליך של עיצוב וייצור עצמאיים מכיוון שהדבר יגרום נזק עצום למוצר שלכם ולחברה שלכם.

מדוע כדאי לי לייצר אריזות קרטון במיקור חוץ?

עליכם לדעת ולהבין כי ייצור אריזות קרטון זה משהו שכדאי לעשות במיקור חוץ. לא משנה באיזה תחום אתם נמצאים עליכם להבין כי זה פשוט לא משתלם לייצר את האריזות לבד.

מי שמייצר אריזות לבד ולא במיקור חוץ משלם המון לעובדים בפס הייצור, על המכונות שמייצרות את הקרטונים, על החשמל, על הארנונה, על המעצבים של הקרטונים ועל עוד שורה של דברים. לכן הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל חברה מקצועית אשר תייצר את הקרטונים וכך תאפשר לכם לחסוך המון כסף ולהבטיח כי לא תבזבזו זמן ומשאבים על ייצור של קרטונים.

האם כדאי לי לייצר אריזות קרטון בחו"ל?

נאמר כי אנו רוצים לייצר סטנדים מקרטון או אריזות מקרטון, עולה השאלה האם כדאי לנו לייצר זאת בחו"ל? אם כן התשובה היא שממש אבל ממש לא. עליכם להבין כי ייצור מחו"ל יעלה לכם המון כסף על הובלה ולא רק זאת בחו"ל לא תוכלו לפקח על תהליך הייצור וכך יכול להיות מאוד כי תקבלו קרטונים מעוצבים לא לפי הרצונות שלכם וזה כמובן יכול להיות בזבוז משאבים אדיר ולפגוע קשות בחברה שלכם. לכן מייצרים קרטונים תמיד בארץ.

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.