ClickCease מיתוג באמצעות מוצרי קידום מכירות | סטודיו דיל

מיתוג באמצעות מוצרי קידום מכירות

מיתוג באמצעות מוצרי קידום מכירות

כיצד אנחנו בכלל מקדמים מכירות עם מוצרים משרדיים בסיסיים?

המוצרים שאותם אנחנו מכנים מוצרי קידום מכירות הם מוצרים רבים מספור, ולמעשה כמעט לכל מוצר יש פוטנציאל להפוך או להשתלב עם מוצר לקידום מכירות. דוגמאות בולטות למוצרים שכאלה ניתן למצוא במארזי דיסקים, מארזי גלויות, מנשאים ומזוודות לבקבוקי אלכוהול, קוביות משחק, פחי מחזור וצעצועים משרדיים.

לכאורה, מדובר בקבוצה של מוצרים שאין ביניהם קשר כלל – אך הדבר נכון רק אם אנחנו מסתכלים על דברים כפשוטם.
כל אחד מהמוצרים הללו, שהם למעשה ביטויים שונים של אריזות, הופך למוצר קידום מכירות אם אנחנו רק מדפיסים עליו לוגו ומסר כזה או אחר של עסק.
כל אדם שלמד חצי שעה של שיווק יודע להגיד שלאריזה יש את המשמעות המכריעה ביותר במכירה של מוצר, חדש או קיים, ללקוחות הפוטנציאליים שלו – והאריזה לא תמיד חייבת להיות של המוצר שאנחנו רוצים למכור.

מיתוג באמצעות מוצרי קידום מכירות – איך זה עובד ומהם היתרונות בתהליך זה?

  • מוצרי קידום מכירות הם מוצרים שהשימוש העיקרי והמשמעותי ביותר שלהם הוא בכל מה שנוגע למיתוג. כדוגמת קופסאות קרטון ממותגות. נסביר את עצמנו על ידי דוגמה: בואו נניח שקיבלנו כמתנה מארז מזוודה לבקבוקי יין, שעליו מודפס הלוגו של חברת הוט.
    האם חברת הוט עוסקת בשיווק או בייצור של יין? התשובה לשאלה הזו היא כמובן לא.
    אז מדוע מדובר בכל זאת במוצר המקדם את המכירות של הוט? מכיוון שהמותג "הוט" הופך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, גם כשאנחנו מתעסקים בדברים שלא קשורים אליו כלל וכלל.
  • זהו, על רגל אחת, מיתוג דרך מוצר קידום מכירות. כפי שהסברנו, מוצר קידום מכירות יכול להיות כל מוצר – ממארזי דיסקים ועד קוביות משחק. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להבין בדיוק איך אתם רוצים למתג את עצמכם, ולהזמין כמה שיותר מוצרים שכאלה עבור העסק שלכם. בתחילה, החלוקה תהיה ללקוחות קיימים והמעגלים הקרובים שלכם ושל העובדים שלכם – אבל עד מהרה המותג שלכם יתרחב ויכה גלים בעוד ועוד מעגלים, והכל בזכות זה שאתם הופכים לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום של אנשים, גם אם בנושאים שלא קשורים ישירות למוצר שלכם כלל וכלל.

זכרו – העסק שלכם יכול להיות מותג רק אם תתייחסו אליו ככזה

השורה התחתונה של כל התחום של מוצרי קידום מכירות ושל מיתוג באמצעות מוצרי קידום המכירות הוא שהעסק שלכם הוא בדיוק מה שאתם עושים ממנו. אם אתם מתייחסים לעסק שלכם כאל מותג מוביל בתחומו, ודואגים למוצרים רבים ושונים הנושאים את סמלי המותג של העסק והופכים אותו לחלק יום יומי מחיי הסביבה שלכם, הסיכויים שלכם להפוך אותו באמת למותג מוביל בתחומו עולים משמעותית. משפט פילוסופי ידוע אומר שתודעה יוצרת מציאות – ובעולם העסקי המצב לא שונה כלל וכלל.

דוקרט אייפופ לחוביץ dil מספקת מגוון רחב של מוצרי קידום מכירות, לפי דרישת הלקוח, תוך הקפדה רבה על חומרי ייצור איכותיים העמידים לאורך זמן.

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.

קראו עוד על: 5 מוצרי קידום מכירות נפוצים


לקבלת פרטים נוספים ולתיאום מועד לפגישת ייעוץ בנושא מוצרי קד"מ,
צרו קשר עם חברת סטודיו דיל בטלפון

03-5503446

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.