ClickCease מוצרי קידום מכירות | מהם מוצרי הקד"מ היעילים ביותר? | סטודיו דיל
מוצרי קידום מכירות (קד"מ)

אריזות מעוצבות לקד"מ

אריזות ומארזים מעוצבים אינם רק כלי קיבול. הם גם הפנים הראשונות של המוצר שהלקוח פוגש. אנחנו בחברת סטודיו דיל יוצרים עבורכם מיתוג באמצעות מוצרי קידום מכירות ובונים מארז שהוא כלי שיווקי ראשון במעלה.

מוצרי קידום מכירות (מוצרי קד"מ)

אתגר המכירות מוכר לכל בעל עסק ומנהל חנות. למעשה גם אנשי המכירות נקראים אל הדגל וצריכים לעמול כדי למכור יותר. זאת בעקבות התחרות הגדולה שמאפיינת את השווקים בתחומים השונים ובגלל סיבות נוספות. התוצאה היא מציאות בה כל בעל עסק מחפש דרכים יצירתיות ושונות להגדלת המכירות שלו. יש דרכים מגוונות להשיג את המטרה הזו, אחת מהן היא מוצרי קידום מכירות.

מהם מוצרי קידום מכירות?

מוצרים לקידום מכירות (מוצרי קד"מ) אלו מוצרים ייעודיים שנועדו להבליט מוצרים מסוימים או להגדיל את ערכם ואת הרושם שהם יוצרים, המטרה בסופו של דבר היא להגדיל את החשיפה של המוצר ולעורר בקרב המתעניינים רושם עוצמתי יותר. כזה שעשוי להוביל לקנייה.

מוצרי קידום מכירות לדוגמה

קיימים סוגים שונים של מוצרי קידום מכירות:

סטנדים מקרטון – בכל מתחם קניות וחנות יש שיטות להצגת המוצרים. סטנדים ממלאים תפקיד חשוב בעניין הזה. הם יכולים לאפשר לנו להציב מוצרים מסוימים באופן בולט ומרשים יותר. לקרב אותם ללקוח ולגרום לו להתעניין בהם, וכתוצאה מכך להגדיל את המכירות של המוצר. ניתן למצוא כיום מגוון סטנדים בהתאמה לחללים שונים וכן לפי הגודל והצורה של המוצר אותו נרצה לקדם. נבחין בין סטנדים שולחניים לרצפתיים, סטנדים דאמפים מדורגים ועוד. למעשה ניתן להתאים אותם לכל צורך, מוצר וחלל מכירות את הסטנדים הכי טובים עבורו.

אריזות קרטון – בעידן המקוון שיטת אספקת הסחורה הרווחת הינה שילוח ישיר. כדי לאפשר שילוח יעיל ומרשים נעזרים במוצרי אריזה. כאן חשוב להדגיש שלאריזה יש תפקיד רב משמעות ביצירת הרושם הראשוני ובחוויית הקניה של הלקוח, לכן אין להקל ראש בנושא וחובה להשקיע מחשבה ומשאבים בעיצוב מוצרי אריזה שמשמשים כמוצרי קידום מכירות. זה כולל תכנון הגודל ומבנה האריזה, שילוב ערכי המותג ופרטי המוכר ועוד. למעשה ניתן כיום להוציא לפועל מוצרי אריזה מדהימים שיפתיעו גם אתכם ובוודאי את הלקוח שלכם. בעל עסק שמפנים את הנקודה הזו, מסיק שנכון להשקיע במוצרי אריזה וכך לשפר את התדמית של העסק ולהגדיל בעזרת מוצרי קידום מכירות את ההכנסות.

הדגשה ויזואלית בחנויות – כל משווק יודע שהוא חייב לקדם את המוצרים שלו בתוך חללי המכירות כדי לתת מוצרים שלו יתרון על פני המתחרים. את זה עושים באמצעים שונים שמדגישים את המוצר ותופסים את עיניהם של הלקוחות בחנות. תמיד ההדגשה הזו תתבצע בהתאם לערכים של המותג ובשפה הוויזואלית המתאימה.

יצירת אווירה – באמצעות מוצרי קידום מכירות ניתן ליצור אווירה חגיגית במתחמים מסוימים. מה שמגביר תנועה לאזור ויוצר מצב בו לקוחות פוטנציאליים מתעניינים במוצר. זה יכול להיות מוצר ישן או חדש, מוכר או זר, האווירה והתעמולה בסביבה יוצרים עניין ומגבירים את היקף המכירות.

יצירתיות וחדשנות – אלו כללי המשחק

היות והעולם שלנו תחרותי והלקוחות שלכם כבר ראו כמעט הכול, אתם חייבים להיות יצירתיים וחדשניים מאוד. זה אומר שצריך להפסיק ללכת בדרך שכולם הולכים בה, ולהתחיל לסלול לעצמכם מסלול משלכם. למצוא שיטות אריזה משלכם, לתכנן אמצעים וכלים לקידום מכירות מתאימים לערכי המותג שלכם, ולהגיע ללב הלקוחות שמתעניינים במוצרים שלכם. אין ספק שזו הדרך היחידה בה ניתן ללכוד את תשומת הלב של הלקוח ולגרום לו להבין שאת המוצר שלכם שווה להכניס לעגלת הקניות. שכדאי לחזור בעתיד ולערוך אצלכם שוב הזמנות של מוצרים.

לתכנן את החוויה של הלקוח בעזרת מוצרי קידום מכירות

נזכור כי מוצרי קידום מכירות עוזרים לנו בתכנון חווית הלקוח שלנו. כלומר, הם עוזרים לנו ליצור ללקוח שלנו את החוויה הרצויה בהתאם לערכים שמלווים את המותג שלנו. בצורה כזו אנחנו שומרים על הלקוחות שלנו וגורמים להם לחזור ולרכוש אצלנו שוב ושוב.

סטודיו דיל – מוצרי קידום מכירות

קטגוריית מוצרי קידום מכירות (מוצרי קד"מ) בסטודיו דיל מהווה חלק נכבד מייצור האריזות השונות בזירה השיווקית.
מוצרי קידום מכירות, ובכללי אריזות מעוצבות, הם כלים שיווקיים הפועלים בעוצמה גבוהה. הם משמשים ככלים לביטוי רעיונות ייחודיים בעיתוי ספציפי ונקודתי (מבצע או אחר) וככלי עזר להעברת מסרים שיווקיים ותמיכה במותג, במוצר או בקמפיין. אין דוגמה טובה מהם לאמירה: המדיום הוא המסר.

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.


לקבלת פרטים נוספים ולתיאום מועד לפגישת ייעוץ בנושא אריזות לקידום מכירות,
צרו קשר עם חברת דוקרט אייפופ לחוביץ בטלפון

03-5503446

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.