ClickCease טיפים לעיצוב אריזת קרטון מדהימה בהתאמה אישית | סטודיו דיל

טיפים לעיצוב אריזת קרטון מדהימה בהתאמה אישית

טיפים לעיצוב אריזת קרטון

יצירת אריזה – קל מאי פעם לעצב אריזות בהתאמה אישית שנראות מדהים ולא ירוקנו את הכיס. אבל כמעצב, ידוע כי עדיין ישנה הרבה עבודה בתהליך. האריזה המושלמת אינה משלבת רק לוגו או צבעי מותג. העניין הוא לספר סיפור וליצור את האסתטיקה הכוללת למותג.

כמעצב/ת, את/ה מעביר/ה מסר של מותג דרך העבודה שלך. כישורי עיצוב דו-ממדיים יכולים לעבור למוצרי תלת-ממד כמו אריזת מוצרים. למרות שמיומנויות אלו חופפות, עליך להיות מודע לניואנסים הטכניים הכרוכים בתכנון אריזה תלת מימדית.

על מה לחשוב בעת עיצוב אריזות בהתאמה אישית?

אז את/ה רוצה לעצב את האריזה שלך? כפי שתגל/י בקרוב, כי ישנן הרבה אפשרויות והרבה דברים שונים לחשוב עליהם מעבר להחלטה אם המוצר שלך נמצא בקופסה או לא. זה אולי נראה קריטי, אבל הצעד הראשון שלך הוא להחליט באיזה סוג של אריזה תשתמש.

כמה דברים שכדאי לזכור בבחירת האריזה שלך:

  • גודל מוצר
  • ערך מצגת
  • פונקציונליות
  • עֲלוּת

זכרו שעצם העובדה שאופציה אחת זולה יותר, זה לא אומר שהיא תספק למוצר שלך את הנראות הטובה ביותר. יצירת איזון בין עלות-תועלת להצגה הכוללת
היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

סוגי אריזות:

קופסאות דואר – הן האופציה הרצויה עבור קופסאות מנויים, ערכות שכירות חדשות, דיוור משפיעני קידום מכירות והן נהדרות גם עבור קופסאות מתנה ואריזות קמעונאיות. קופסאות דואר עשויות מקרטון גלי בחליל E או B כדי לעזור להם לשרוד את המשלוח ועדיין להגיע בסטייל.

קופסאות משלוח (RSC – קרטון מחורץ רגיל) – הן סוג האריזה הנפוץ ביותר. בקופסאות משלוח משתמשים בקרטון גלי מסוג B או C. הן מעולות למשלוח פריטים כבדים
או גדולים יותר כגון מזון, ספרים ואלקטרוניקה גדולה. העיצוב של קופסה זו מפחית את הפסולת מה שהופך אותה לאופציה משתלמת יותר.

קרטונים מתקפלים – אחד מסגנונות הקופסאות המוכרים ביותר. קרטונים מתקפלים מרפדים מדפים קמעונאיים רבים.
קרטונים מתקפלים נחשבים מעט יקרים יותר לייצור אך קלים להרכבה. הם נעים בין 16-24 נק' בעובי כאשר 16 נק' ו-18 נק' הם הנפוצים ביותר.
בחירה מצוינת לאריזת תה, ממתקים, מוצרי יופי ומוצרי יוקרה.

קופסאות קשיחות שני חלקים – בדרך כלל הקופסאות הנוקשות והיקרות ביותר משמשות למוצרי יוקרה כגון בושם, אלכוהול ושעונים יוקרתיים. הן עשויות מסיבית שחזקה עד פי ארבעה מהקרטון המשמש בקרטונים מתקפלים, כך שהן סוג הקופסאות / אריזות החזק ביותר שתראו על מדף בחנות.
קופסאות קשיחות בשני חלקים הן סגנון נפוץ והן מעולות עבור פריטים יוקרתיים כמו אייפון או מוצרי אלקטרוניקה אחרים, בעוד שמגשים טובים יותר לפריטים קטנים יותר כמו נרות או מוצרי קוסמטיקה.

אביזרים

בעוד שחלק מהקופסאות אינן דורשות סרט אריזה, מומלץ להשתמש בסוג כלשהו של סרט כדי לשמור על בטיחות המוצר שלך במעבר.

סרט קראפט המופעל במים אינו נדבק בעצמו ויש להפעיל אותו עם מים. זה יקר יותר מאשר סרט אקרילי (סרט אריזה שקוף סטנדרטי) כי צריך מתקן מיוחד כדי להשתמש בו. סרט אקרילי הוא סרט לשימוש כללי שניתן להשתמש בו ישר מהגליל. ניתן להחיל הדפסה מותאמת אישית על שניהם.

חומרים

בחירת החומר המתאים למוצר שלך חשובה מכיוון שהיא לא רק משפרת את העיצוב של הקופסא, אלא היא גם יכולה לסייע בהגנה עליה.

קרטון SBS (סולפט מולבן מוצק)

קרטון הוא לוח סיבית לבן מלא המגיע גם מצופה וגם לא מצופה. הוא קל משקל ומכיוון שהמשטח שטוח כאשר מודפס עליו, הוא מייצר איכות הדפסה מעולה (ראו: הדפסה על קרטון) הוא מגיע בשלושה משקלים, 16 נק', 18 נק' ו-24 נק'. קרטון זה משמש בדרך כלל לקיפול קרטונים, מגשים ושרוולים. זה נהדר עבור מוצרי קוסמטיקה, שי ויין, תרופות ואריזות קמעונאיות.

קרטון גלי

  • קרטון גלי מורכב מקרטון עם נייר מחורץ למינציה. ניתן לבחור מבנה קיר בודד או כפול עבור האריזה.
  • קיר קרטון בודד מורכב משכבה אחת של נייר מחורץ ועובד היטב למטרות כלליות או למשלוח.
  • קיר קרטון כפול מורכב משתי שכבות של נייר מחורץ והוא טוב יותר כאשר צריך אבטחה נוספת במהלך המשלוח.
  • קיר קרטון בודד זול יותר מבנייה דופן כפולה אך מציע פחות הגנה.

קופסאות קרטון גלי משמשות בדרך כלל לתוצרת, קופסאות מנוי, אריזות מסחר אלקטרוני וקרטוני משלוח.

קליפר/חליל

קליפר הוא השיקול העיקרי למידת ההגנה שחומר מספק. זה מתייחס למשקל או לעובי של החומר. עבור אריזות גליות, הקליפר ידוע בשם חליל.

סקירה כללית של תהליך הייצור הסטנדרטי

בחרת את סגנון הקופסה שלך ועכשיו הגיע הזמן להכין את הקופסאות שלך (ראו: ייצור אריזות קרטון). זהו צעד גדול וידרוש הבנה בסיסית של תהליך הייצור הסטנדרטי.

הכנת העיצוב

בעת יצירת העיצוב שלך, רצוי להשתמש במעצב קופסאות תלת-ממד או בפריסת יצירות האמנות שלך על תבנית דיליין. מעצבי קופסאות תלת מימד הם נהדרים במידה אם אין לך כלי עיצוב יקרים או ידע כיצד להשתמש בהם. תבניות Dieline מאפשרות שליטה מדויקת על פריסה, גופנים, צבעים ויישור.

חשוב לעקוב אחר ההמלצות הסטנדרטיות בתעשייה עבור טיפוגרפיה, טקסט ואמנות קו. אמנם יצירות האמנות שלך עשויות להיראות בסדר על המסך,
אך אי ציות להמלצות אלו עלול לגרום לכך שהעיצוב שלך לא ידפס כראוי.

בדקו את הגרפיקה כדי לוודא שאין קווי חיתוך או חיתוך, כל השקפים הושטחו, גופנים מסודרים (שמרו כצורות או וקטורים), וכל האלמנטים הגרפיים מקבצים
אחרים מוטבעים ואינם מקושרים.

וקטורים – מומלץ לשמור תוכן לא פוטוגני (כולל גרפיקה וטקסט) כקובץ Adobe Illustrator (.ai) או PDF מבוסס וקטור. זה מבטיח את הדפסי העיצוב שלך בצורה ברורה ככל האפשר ואין עצירות במהלך Prepress עם יצירות אמנות ברזולוציה נמוכה.

בעת עיצוב האריזה, קחו בחשבון סגירות, גזרות, לוחות קופסאות נסתרות, תוויות משלוח וסובלנות חיתוך. הרחיקו את כל רכיבי העיצוב החשובים לפחות במרחק של 0.2 ס"מ מכל הקצוות והקפלים. אינכם רוצים שאלמנטים עיצוביים חשובים יכוסו בתווית משלוח או ינותקו במהלך הייצור.

חברת "סטודיו דיל" בעלת ניסיון של עשרות שנים בעיצוב תכנון וייצור אריזות קרטון, אריזות מעוצבות מקרטון, קופסאות קרטון מעוצבות ופתרונות תצוגה לנקודת מכירה, ברשותנו ניסיון עשיר ואנו מאמינים כי באמצעות המקצועיות והיצירתיות שלנו נוכל לייצר חוויית קניה עבור הלקוחות.

אנו שמחים לתת לכם  שירות בו הכל תחת קורת גג אחת: החל מ ייעוץ באפיון הצורך (הבריף), דרך תכנון ובניית דגם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.