ClickCease אריזות קרטון למשלוחים כולל מיתוג ועיצוב בהתאמה אישית | סטודיו דיל

מעבר לפן הויזואלי, לאריזה חשיבות גבוהה בשמירת המוצר עד שיגיע ליעדו.
שילוב של גימור אסתטי, עמידות בתנאי הובלה ואחסון שונים, משקל נמוך ומחיר נמוך,
הופכים את אריזת הקרטון לפתרון האולטימטיבי למשלוחים.



אולי יעניין אותך גם ..


אריזות וקופסאות קרטון למשלוחים

בעלי עסקים ומנהלים של חברות גדולות יעמדו לא פעם מול הצורך למזער את ההוצאות כדי לנהל את העסק בצורה הרבה יותר יעילה וחסכונית וכך גם להבטיח את הישרדותו וצמיחתו העתידית של העסק.

עבור עסקים שמבצעים באופן שוטף משלוחים כגון: מסעדות, חנויות נעליים, מוצרי חשמל וכן הלאה, הוצאה על אריזות למשלוחים היא לא משהו שכדאי לחסוך בו, גם אם לעיתים נדמה כי מדובר במשהו שהוא שולי. אריזות למשלוחים היא לא הוצאה גבוהה, אך ההוצאה שלהן חשובה למוניטין ולרושם הראשוני של העסק.

הייחודיות של חברת סטודיו דיל, שמספקת אריזות למשלוחים, היא שהחברה מביטה על האריזה ממש כפי שהיא מסתכלת על איכות המוצר עצמו, החברה מבינה שמדובר בכרטיס ביקור של בית עסק ומשלוח איכותי הוא המראה של בית העסק.

במה אריזות למשלוחים מסייעות לעסקים?

מדוע זה חשוב, הרי מדובר רק באריזות למשלוחים, לא מה שיש בתוכן? ובכן, לאריזות קרטון שישלחו למשלוח, יש תפקיד הרבה יותר גדול ממה שנדמה – היא למעשה הפנים של החברה או העסק, זה מה שהלקוח רואה לראשונה ברגע שהוא מקבל את החבילה שהזמין.

האריזה תייצג למעשה את העסק ותתן ללקוח רושם ראשוני אודות איכותו של העסק (שהוא אולי הכי חשוב). במידה ומדובר באריזה איכותית ויציבה ששומרת על התכולה שלה ומגינה עליה, הרושם הראשוני שיתקבל יהיה טוב ולזה יש הרבה אפקט והשפעה בכל בנוגע ליכולת העסק, הן לשמור על כל לקוח קיים והן בלהרחיב את מנעד הלקוחות.

כמו כן, כשמדובר במשלוח, האריזה היא זו שתגן על התכולה ותשמור עליו בצורה ובאופן הבטוח ביותר בעת שהוא מיועד להגיע אל הלקוח. כשמדובר במוצר שביר, ברור כי יש לאריזה תפקיד חשוב בשמירה על המוצר, אך חשוב להפנים שהדבר זהה לגבי סוגי כל המוצרים, דוגמת משלוחי מזון – אריזות איכותיות למשלוחים יכולות לשמור על המזון חם ובכך הן גם מונעות מכל האוכל להתפזר ולאבד את המרקם האסתטי שלו.

מה מיוחדבאריזות קרטון למשלוחים?

אריזות למשלוחים הן כאמור כלי שיווקי ככל האריזות, אך הדגש שיש לשים בעת ייצור אריזות אלו אינו המסר השיווקי המודפס, אלא דווקא זה הנסתר. ומה זה אומר מסר שיווקי נסתר? אריזות למשלוחים מיועדות להבטיח ללקוח כי המוצר אותו הוא הזמין מגיע אליו בשלום וללא פגע ולכן, חשוב להעניק לו את ההרגשה כי המותג ממנו הוא הזמין את המשלוח עשה הכול כדי שזה יקרה – הוא ארז את המוצר באריזה איכותית, עבה וחזקה, התאים את המידות שלה לגודל המוצר, כתב הוראות פתיחה ברורות וכן הלאה.

השקעה מינימלית באריזות משלוח בעד תמורה גדולה

לאריזות למשלוחים יש השפעות חשובות ביותר על כל התנהלות יעילה ועל רווחיות של כל עסק, מאחר וכל לקוח שמקבל רושם התחלתי טוב וחווית רכישה נעימה (הרבה בזכות האריזה שבה טמון המשלוח עצמו), נחשב ללקוח שישמח לעשות שוב הזמנה מבית העסק, לעומת זאת רוב הסיכויים שלקוח שיקבל חוויה פחות נעימה ואסתטית בהזמנה שלו מבית העסק, יהיה לקוח לא ישוב.

אין ספק שהבחירה הפופולרית ביותר לאריזת מוצרים היא אריזת קרטון. רוב המוצרים היבשים שאנו מכירים נארזים באמצעות קרטון ומוצרים שאינם יבשים, הנארזים במיכלי פלסטיק או זכוכית נארזים אף הם בסופו של דבר בקופסאות קרטון. אחת הסיבות היא יכולת התאמה אישית וספציפית לצרכי המוצר, סיבה נוספת היא המשקל הקטן יחסית ולכן אידיאלית עבור אריזה למשלוחים וכמובן ישנן עוד סיבות רבות ומגוונות, אך מהי בעצם אריזת קרטון? איך הפך סוג האריזה הזה לפופולרי כל כך ברחבי העולם? למה זה משמש עכשיו? בואו נסתכל מקרוב על אריזות קרטון וכיצד כל זה עובד כדי לספק מבנה, מיתוג ויציבות מרשימים לאריזות המוצרים שלכם. 

מהי אריזת קרטון?

קופסאות קרטון הן קופסאות אריזה רב-תכליתיות העשויות מקיפול גיליון קרטון בודד שנחתך לפי תבנית של קופסה. קרטונים מתקפלים משמשים בעיקר לאריזות מוצרים קלות יותר בהשוואה לאריזות גליות , שכן קרטוני קרטון יכולים להחזיק רק כמה קילוגרמים.

אריזות קרטון מכונות בדרך כלל קופסאות קרטון או קרטונים מתקפלים.

ההיסטוריה של קרטונים מתקפלים: מי המציא אריזות קרטון?

אריזת קרטון מתקפלת הומצאה על ידי צ'ארלס הנרי פויל בסוף המאה ה-19, אנגלי שיצר את המוצר המוכר לנו כקרטון כיום. זה היה בעצם פיסת נייר שנחתכה בצורה כזו שניתן לקפל אותה לכדי קופסה מותאמת אישית . למרות החדשנות המדהימה לזמנה, אריזות הקרטון דאז, עדיין היו חסרות הרבה מהתכונות שאנו מכירים ואוהבים כיום.

לדוגמה, למרות שניתן היה לקפל אותו לצורת קופסה, עדיין היה צורך להחזיק את הקצוות יחדיו בחוזקה, ולכן היה נהוג להשתמש בנעצים וחוטים כדי להחזיק את גליונות הקרטון יחד. השימוש בחוטים ונעצים היה יקר, שלא לדבר על המאמץ הרב שנדרש לשם יצירת כל קופסה. יתרה מכך, קופסאות כאלה היו קשות לייצור, ולכן אריזות קרטון אלה שימשו בדרך כלל לפריטי יוקרה יקרי ערך בלבד כמו תכשיטים. 

למרבה המזל, אריזות הקרטון הגיעו לאור הזרקורים בשנת 1879, כאשר רוברט גייר הבין שמכבש הדפוס שלו יכול לחתוך את חומר הקרטון ולאפשר ייצור המוני של אריזות קרטון. חברות מזון וחטיפים הבינו שהקופסאות המתקפלות האריכו מאוד את חיי המדף של המוצרים שלהן, והיו בין הראשונות שהשתמשו באופן קבוע בחומרים כאלה. 

חברת המזון והחטיפים הראשונה שאימצה שימוש באריזות קרטון הייתה חברת הביסקוויט הלאומית, הידועה יותר כיום בשם נבסיקו. 

כיצד משתמשים באריזת קרטון כיום? 

כיום, אריזות קרטון מצאו בית אמין בין מדפי החנויות ברחבי העולם. כאשר אנו מחליטים על עיצוב והצגת הקופסאות של המוצר שלנו, ישנן סיבות רבות לשקול שימוש בקופסאות קרטון כגון: 

אריזה ידידותית לסביבה

בעידן זה, הצרכנים עושים כמיטב יכולתם להיות נציגים אחראים של איכות הסביבה. המשמעות היא, קנייה ושימוש באריזות העשויות מחומרים הניתנים למחזור כמו נייר קראפט. קרטונים מיוצרים עם יותר מ-75% נייר המגיע ממקורות ברי קיימא ונקצר תוך שימוש בשיטות אחראיות. המשמעות היא שבחירת קופסאות ואריזות קרטון לצרכי אריזת המוצר שלנו היא בחירה ידידותית לסביבה המשקפת היטב את המותג שלנו ואת החברה שלנו. 

עליה למדף גבוה

לאריזה יפה יש את מה שאנו מכנים "משיכה למדף גבוה". קופסאות קרטון מובנות מעוצבות כהלכה עוזרות לגבש את המותג שלנו במוחו של הצרכן כמוצר בעל איכות ועקביות. יתרה מכך, אריזת קרטון מספקת שפע של שטח פנים שעליו ניתן להציג את המסר של המותג שלנו. על גבי האריזה נוכל לספר את הסיפור של המותג שלנו, נוכל להדגיש את היתרונות שלו, נוכל להשתמש בו לקידום מכירןות או להציג את מאמצי האחריות החברתית שלנו על ידי שימוש באריזה ידידותית לסביבה. האפשרויות, היכולות והבחירות הן אינסופיות! 

עקרונות מנחים עבור אריזות קרטון למשלוחים

העקרונות העיקריים המנחים אריזה למשלוחים הם המשקל, ההגנה על המוצר והניראות שלו. אריזות קרטון משלבות את כל האלמנטיים הללו באופן יפיפה ולכן הן אידיאליות עבור משלוחים, בין אם המשלוח הוא למרחקים קצרים ובין אם הוא לכל מקום בעולם. בנוסף, החומר הוא עמיד ביותר כך שהוא בעל יכולות איחסון גבוהות לטווח הארוך.

סוגים נפוצים של קופסאות אריזות קרטון

ישנם מספר סוגים ייחודיים של אריזות קרטון, לכל אחד יתרונות משלו בהתאם לצרכים שלך. חברות פונות לאריזות קרטון באיכות גבוהה כדי להגן, לאחסן ולהציג לראווה את המזון, המשקאות, הקוסמטיקה, התוספים ועוד הרבה יותר. להלן רק כמה מהסוגים השונים של אריזות קרטון הנמצאות בשימוש נפוץ באריזות קמעונאיות . 

אריזת חוזק

אריזת חוזק מציעה עיצוב מבני מוצק ואמין כדי לסייע בהגנה על המוצר שלנו מפני מעיכה, אבל אל תתנו לקשיחות שלה להטעות אתכם, אריזה בעלת חוזק גבוה עדיין ניתנת להתאמה אישית וניתנת להדפסה כך שנוכל להרגיש חופשיים לשחרר את היצירתיות שלנו עם האריזה העמידה הזו. כמו כן, אריזות קרטון למשלוחים אידיאליות לסוג אריזה זה.

קרטונים מתקפלים

כבר מתקופת אריזות הקרטון הראשונות ועדיין אחד מסוגי אריזות הקרטון הפופולריים ביותר. סוג גמיש מספיק שניתן לקפל ביד אם יש לנו רק מספר מוצרים בודדים, או לקפל באמצעות אוטומציה במהירות גבוהה למספרים גדולים יותר, קרטונים מתקפלים יכולים להיות מותאמים אישית לחלוטין ומעוצבים עבור כל צרכי הקידום שלנו.

חבילות עם חלוקה פנימית

אם אנחנו מוכרים כמה פריטים ביחד, חבילות בעלות חלוקה פנימית הן דרך מצוינת לשמור על כל פריט מאובטח ויציב תוך הגנה על סך כל המוצרים בחבילה אחת שלמה. משמש לעתים קרובות לאריזת מוצרי מזון מסוגים ומחומרים שונים. 

אריזה היברידית

אריזות היברידיות משלבות תכונות שונות של סוגים שונים של אריזות קרטון כדי ליצור שילוב של "הטוב מבין כל העולמות". 

הנה טבלה המרכזת כמה הבדלים בין אין אריזות קרטון לאריזות אחרות:

אריזות קרטון

אריזות פלסטיק

אריזות מתכת

קל משקל

בינוני

כבד

ידידותי לסביבה

מזיק לסביבה

מזיק לסביבה

זול

בינוני

יקר

נוח למיתוג

ניתן למיתוג

קשה למיתוג

אילו הטבות נוספות מציעות אריזות קרטון?

ראוי לציין שכמו כל סוג של אריזה, אריזות קרטון מציעות הזדמנות להעלות את הערך הנתפס של המוצר שבפנים. למרות שאנחנו כבר לא משתמשים בנעצים או קושרים בחוטים את הקרטונים שלנו, והם כבר לא שמורים לתכשיטים או פריטים יקרים אחרים בלבד, חבילות קרטונים בכל זאת עלו בפופולריות והן ממשיכות להיות פופולריות היום עם כמה התאמות, כמו למשל ההתאמה שנעשתה במהלך השנים לאיכות הסביבה. 

יתרה מכך, ניתן לעצב אריזות קרטון מתקפלות לכל סוג של עיצוב. זה לא בהכרח חייב להיות קופסה. זו יכולה להיות דרך מצוינת להוסיף חדשנות ויצירתיות ייחודיים למוצר שלנו, כדי לייחד אותו מכל הקופסאות האחרות בחוץ. ניצול השטח הגדול הניתן להדפסה על קופסאות קרטון הוא רעיון חכם שנמצא בשימוש נפוץ בעיצוב אריזות קוסמטיות , והוא דרך מצוינת להציג את היתרונות של המוצר שלנו.

בנה את המותג שלך עם אריזות קרטון 

בסטודיו דיל - אנו מבינים שלא כולם מומחי אריזות. אריזה היא התשוקה שלנו ואנו שואפים ליצור עיצובים מודפסים שיהיו התאמה מושלמת למוצר שלך. צוות הגרפיקאים שלנו משתרע על מגוון סגנונות, כך שגם אם אין לך עיצוב בראש, נוכל ליצור משהו שמקיף ומשקף בצורה מושלמת את המותג שלכם, הסיפור שלכם והמסר שלכם, כמו גם את הדברים שמגדירים אתכם לעומת המתחרים שלכים. אנו יוצרים אריזות בלתי נשכחות, יפות ומסוגננות עבור מגוון רחב של תעשיות, מוצרים ועסקים גדולים וקטנים. אם אתם חושבים לבחור קופסאות קרטון או שאתם לא בטוחים איזה סוג של אריזה מותאמת אישית מתאימה לצרכים הספציפיים שלכם, דברו איתנו!

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.