ClickCease אריזות קרטון מעוצבות בהתאמה אישית לכל מטרה | דוקרט איי פופ לחוביץ

אריזות קרטון מעוצבות

יייצור אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות

ייצור אריזות קרטון מעוצבות דורש מיומנות מקצועית, המתפרסת על-פני מגוון חומרים ואפשרויות. בחברת סטודיו דיל – דוקרט אייפופ לחוביץ,  תמצאו אפשרויות הדפסה שונות ומגוון לוחות וקופסאות קרטון. לצד ייעוץ אישי, מובא בפניכם מפרט מקצועי המפרט את מרבית מוצרי אריזות וקופסאות הקיימים עבורכם.


לקבלת פרטים נוספים ולתיאום מועד לפגישת ייעוץ לאריזות קרטון מעוצבות,
צרו קשר עם חברת סטודיו דיל בטלפון

03-5503446

מתוך לקוחותינו הנאמנים

  • אריזות קרטון מעוצבות

אריזות קרטון מעוצבות - פעם והיום

בעבר קופסאות קרטון, לרבות קופסאות אריזה, כמו גם כל אריזה אחרת, היו כמעט ללא כל סממן או עיצוב כלשהוא. השימוש בהן היה אך ורק בשביל לשמור את המוצר עד להגעתו ליעד, וההשקעה הייתה אך ורק במוצר אותו אורזים, ללא כל חשיבות למראה האריזה.

היום כבר ברור שחצי מעבודת השיווק נמצאת באריזה. צריך שהיא תהיה מעוצבת ומכירתית. אריזות קרטון מעוצבות וממותגות, תומכות במערך השיווקי של העסק והן מאפשרות גם למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות וגם לאפשר להם ליצור קשר באמצעים שונים המפורסמים על גבי האריזה.

יש אין ספור שימושים לקופסאות קרטון מעוצבות, הנה כמה מהם:

חלק ניכר מעבודת השיווק מתמקד כאמור בקופסאות קרטון מעוצבות מטעם בית העסק. אריזה מעוצבת ושיווקית הינה כזו שמודפס עליה שם העסק, הלוגו שלו, משפט שמאפיין אותו וכמובן כתובת ואמצעים שונים ליצירת קשר. כאשר לקוח מקבל אריזה אשר מעוצבת בצורה המושכת את העין, הוא ירצה להמשיך ליצור קשר עסקי עם אותו עסק ולא יסתפק ברכישה חד פעמית אצלו.

קופסאות קרטון מעוצבות אינן שאלה של חיבור בין צבע, תמונה וטקסט בלבד, אלא מצריכות מחשבה והבנה שיווקית גבוהה, תוך חיבור בין עקרונות העיצוב התעשייתי לידע רחב בעולם השיווק והיכרות עם שוק תחרותי. לכל פרט - החל מתצורת האריזה וצבעה וכלה בטקסט השיווקי המופיע עליה, משמעות בתהליך המכירה. לפני תחילת תהליך העיצוב יש לתת את הדעת על קהל היעד והאמירה אותה מעוניין היזם להביא ואת אלה להביא לידי ביטוי בתהליך עיצוב האריזה.

תכנון האריזה מביא בחשבון את חוזק האריזה ועמידותה כנגד המוצר, בתנאים שונים, בניהם תובלה ושינוע כמו גם אורך חיי המדף. אריזות קרטון מתאפיינות בקיפולים מדויקים המאפשרים גמישות עיצובית ויצירת מבחר אריזות מעוצבות, וזאת לצד אפשרויות הטבעה והדפסה האחראיות על מיתוג המוצר ברמה גבוהה ותוך חשיבה שיווקית.

קיימים לא מעט מפעלים בישראל המציעים תהליכים של ייצור אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות בפסי ייצור המוניים. בבחירה של ספק לאריזות קרטון חשוב לבחור בספק שמציע מעבר ליכולות הייצור - ומלווה את שירותיו ועבודתו במיתוג ושיווק ובעל היכולת ליישם את האמירה השיווקית על גבי כל סוגי האריזות. גם כאשר הלקוח מגיע עם רעיון עיצובי שעל פניו נראה מוגמר, נדרשת התערבות והתאמה של מעצב לצורך התאמה לאריזה, התייחסות לשילובי צבע, גודל טקסט ותמונה ועיצוב סופי של האריזה.

קופסאות קרטון מעוצבות - חשיבות האריזה

כל יזם ויצרן מגיע לשלב בו פס הייצור הקפדני בו השקיע הותיר ברשותו מאות ואלפי מוצרים (ולעתים פחות מכך בפסיי יצור ממוקדים ואישיים) בהם השקיע חשיבה, עשייה ומשאבים, ומגיע השלב בו יש צורך להנגיש את המוצר ללקוחות הפוטנציאלים, הן באמצעות רכישה מכוונת באתרי האינטרנט והן באמצעות הצגתו ברשתות השיווק והחנויות השונות, בעזרת אריזות מעוצבות ממותגות בהתאמה אישית.

אריזת המוצר חשובה מאין כמותה לתהליך השיווק, המיתוג והמכירה ומהווה חלק בלתי נפרד מאלה. מטבע הדברים, גם המוצר האיכותי ביותר ובעל הפוטנציאל העסקי הגדול ביותר ילך לאיבוד ולא יזכה להצלחה ללא מארז מתאים שיבטיח את שימור המוצר, עמידותו והצגתו בצורה ראויה לקהל הלקוחות המתאים. בין אם מדובר בבושם, בשמן זית, בממתק או בצעצוע- עבור קופסאות קרטון לאריזה ישנה חשיבות והשפעה על הצרכן.

אריזות קרטון מעוצבות

קופסאות קרטון מעוצבות

תהליך הרכישה של מוצרי צריכה - נתונים

מעל 80% מן הצרכנים מעידים כי את ההחלטה הסופית על רכישת המוצר הם מקבלים ברשתות השיווק ובחנויות עצמן, אל מול המדף כאשר העין בוחנת את המוצרים השונים. פחות משתי שניות יקדיש הצרכן למוצר בטרם יבחר אם לדלג ולהמשיך הלאה או להעביר אותו אל עגלת הקניות, מה שמחייב את היצרן להגשה מעוררת עניין ומושכת שתמשוך את הלב ואת העין ותבטיח את תשומת לבו של הצרכן.

לחברת סטודיו דיל - עיצוב וייצור אריזות, פתרונות מגוונים לשלל מוצרים וספקים, יכולת התאמה אישית על פי צרכי הלקוח ושמירה על סטנדרטים מחמירים של ייצור ואיכות בלתי מתפשרת.

שימושים לקופסאות קרטון מעוצבות אישית

קופסאות קרטון מעוצבות יכולות לשמש למטרות שונות ובענפים שונים בתעשייה. ניתן לראות אותן לא מעט בעולם המתנות כשרוצים שלא רק המתנה תהיה מיוחדת אלא גם מה שיעטוף אותה. ישנן היום שלל קופסאות בעיצובים שונים עם או בלי מיתוג של העסק, יש קופסאות קרטון לאריזות שי לעובדים, יש קופסאות מעוצבות לבקבוקי יין, לספרים, ועוד לשלל מוצרים מכל תחום שהוא. מטרות עיצוב הקופסא הוא "להקפיץ" את מראה האריזה והן את המוצר שארוז בה.

מי מייצר אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות?

אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות משלבות כמה יתרונות מנצחים שאין לקופסאות מחומרים אחרים. הן קודם כל חזקות ועמידות מה שמאפשר לשים בהן כמעט כל מוצר שרוצים. מעבר לכך, הקרטון נחשב למוצר זול בגלל משקלו הסגולי הנמוך מה שמוזיל את המארז כולו. היום הקופסאות הללו מעוצבות באמצעים טכנולוגיים חדישים כך שאין שום סיבה לא לעשות בהן שימוש.

בישראל, קיימים לא מעט מפעלים שמתמחים בייצור של אריזות וקופסאות קרטון מעוצבות. אך בבואכם להזמין אריזות כאלה, עליכם לוודא כי המפעל אותו בחרתם משתמש בחומרים איכותיים וחזקים ואף מאפשר לכם לבחור בגודל ובעיצוב אישי על פי טעמכם ובהתאם לצורך שבשבילו אתם מזמינים את האריזות. אם אתם צריכים קופסאות / אריזות מקרטון כמו גם מארזים מקרטון עם עיצוב אישי, חברת סטודיו דיל תשמח לעשות את זה עבורכם.

סוגים של אריזות קרטון

קיימים סוגים שונים של קרטון, חזקים יותר וחזקים פחות. כל אחד מהם מיועד לשימוש אחר בהתאם לחוזק שלו ולמאפיינים שלו:

ייצור אריזות קרטון מעוצבות דורש מיומנות מקצועית, המתפרסת על-פני מגוון חומרים ואפשרויות. בחברת סטודיו דיל תמצאו אפשרויות הדפסה שונות ומגוונות על לוחות וקופסאות קרטון. לצד ייועץ מקצועי מותאם אישית אליכם.

לוח קרטון חד גלי

לוחות הקרטון הגמישים יותר מתחלקים לשני סוגים עיקריים - אלה לוחות בעלות 3 שכבות בלבד – שתיים מהן מישוריות ורק אחת מהן היא גלית. גם כאן מודבקות השכבות לסירוגין בדבק הטבעי. סוגי הקרטון הגליים נבדלים בגובה השכבות וכן על פי סוג הנייר ממנו עשויות השכבות השונות.

לוח קרטון דו גלי

הסוג הנוסף של הקרטות הגמיש הוא הקרטון הדו גלי - מדובר בקרטון גלי המורכב מ- 5 שכבות של נייר – 3 שכבות מישוריות – חלקות, ועוד שתי שכבות גליות. השכבות מודבקות לסירוגין על ידי דבק טבעי (כמו קורנפלור וכדומה) כך שהשכבות החיצוניות הן חלקות, ובמרכז יש את שתי השכבות הגליות אשר ביניהן יש שכבה מישורית נוספת.

ייצור קופסאות קרטון מעוצבות עם ביטוי לכל רעיון

סטודיו דיל – עיצוב, תכנון וייצור אריזות קרטון מעוצבות, מארזים חכמים ומוצרי קידום מכירות. ייצור אריזות מותאמות לכל מטרה וכמות תחת קורת גג אחת.

ניסיתם פעם להוציא רעיון מקופסה?
אנחנו בחברת סטודיו דיל ניסינו - אנחנו יודעים שאפשר.

הדפסה על קרטון

שימוש בקרטון בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי הוא נפוץ במיוחד, וכך גם שירותים של הדפסה על קרטון, הדפסת אריזות קרטון ממותגות, ואספקת אריזות מודפסות. "סטודיו – דיל" מעניקים שירותים מגוונים של הדפסה על גבי מוצרי קרטון, ומאפשרים לכם להגיע למקסימום כשמדובר בפרסומים, אריזות שי, ומוצרים נוספים. מה חשוב לדעת כשאנו מחפשי שירותי הדפסה על גבי קרטון? במאמר הבא!

מדוע הדפסה על גבי קרטון?

הקרטון הוא חומר עמיד יותר מאשר נייר, והאופי הקשיח שלו מאפשר יצירת מוצרים שונים דוגמת סטנדים, אריזות משלוח, קופסאות למתנות ועוד. השיפורים בתעשיית הקרטון בשנים האחרונות מאפשרים לנו לקבל אותו במגוון צורות, מרקמים ורמות גימור...האופציות לא נגמרות! מצד אחד באפשרותנו לבחור בקרטון דק יחסית, המשמש לעטיפות קלסרים או להדפסת פוסטרים, ומהצד השני – קרטון עבה יותר יכול לשמש ממש כמעמד למוצרים כבדים יחסית, או בתור אריזות למוצרים שבירים.

היכן משמשת אותנו הדפסה על קרטון?

אם נסתכל סביבנו בכל מקום שבו אנו נמצאים, נגלה שהקרטון הוא מוצר משמעותי בתעשייה ובפרסום. באילו מקומות משמשת אותנו הדפסה על קרטון?

  • פרסום ומיתוג
  • אריזות משלוחים ומתנות
  • פלקטים ופוסטרים
  • משחקי קופסה
  • אריזות מוצרי מזון
  • אריזות ממותגות

אם נחשוב על כך, כמעט כל מוצר קרטון הוא מודפס – שהרי היצרנים והמפרסמים רוצים להעביר מסרים פרסומיים שונים על גבי האריזות. מסיבה זו, ממש כמו שהקרטון הוא חומר שימושי, כך גם ההדפסה עליו היא מאוד פופולארית.

בחירת חברה להדפסת קרטונים

כשאנו מחפשים חברה או בית דפוס לצורך הדפסת קופסאות, ייצור אריזות מודפסות, או כל מוצר הקשור להדפסה על גבי קרטון – ישנם מספר כללים שיכולים לסייע לנו. אנחנו בסטודיו דיל מכירים היטב את התחום, וריכזנו עבורכם את הטיפים הרלוונטיים:

חוות דעת וביקורות

עבודה נכונה עם חוות דעת וביקורות היא חשובה בעידן הדיגיטלי, מכיוון שחיפוש קצר מניב לנו עשרות ומאות תוצאות. בתור התחלה, הדרך הטובה ביותר היא להשיג חוות דעת ממקור ראשון – ואת זה נוכל לעשות דרך חברים או בני משפחה. במידה ולא מצאנו חוות דעת ממקור ראשון, עלינו להצליב ביקורות ממספר מקורות שונים, למשל אתר העסק, אתרי השוואת מוצרים, רשתות חברתיות ועוד.

עיון באתר העסק

אתר אינטרנט מעיד במידה מסוימת על אופי העסק, למרות שלא תמיד זה כך. במידה ואנו מבקרים באתר יוקרתי, מסודר ומזמין – סביר להניח שהעסק מתאפיין בשירות טוב וברמה מקצועית גבוהה. כדי לוודא זאת, נעבור לסעיף הבא.

יצירת קשר עם בית העסק

למרות שאנו חיים בעידן האונליין, וכולם מזמינים שירותים ומוצרים דרך האינטרנט בקלות ובמהירות – אנו עדיין ממליצים על תקשורת אנושית. גם אם אנו בוחרים להזמין אונליין – עדיין רצוי ליצור קשר עם בית העסק, כדי להתרשם מרמת האדיבות, לברר בצורה ברורה על השירותים והמוצרים, ולשאול את כל השאלות שאנו מעוניינים.

סטודיו דיל, הדפסה איכותית על קרטון

אצלנו בסטודיו דיל, אנו מאמינים שהשירות וההתאמה ללקוח היא החשובה ביותר. בעולם הפרסום והשיווק, תפקידנו הוא לעזור לכם להביא את הבשורה אל הלקוח בצורה המדויקת ביותר.

כדי לעשות זאת, אנו צריכים להיות קשובים לכל בקשותיכם, ולהבין ככל הניתן את המתרחש בראש שלכם. בנוסף לכך, הניסיון הרב שלנו בתחום – יוכל לסייע לנו להכווין ולייעץ לכם במידת הצורך. הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם משלבי העיצוב הגרפי, דרך ההיכרות עם המוצרים השונים, וכלה באספקה מהירה של המוצרים.

צרו עמנו קשר בכל שאלה והתייעצות, והצוות המקצועי והאדיב שלנו ישמח להושיט יד, ולקדם אתכם למימוש המוצר המושלם עבורכם!


קרטון חד גלי מסוג B-FLUTE (בי פלוט)

קרטון ביניים בין ה-E ל-C. משמש לאריזות מתקפלות (קופסאות המיוצרות לפי שטנץ) וגם לאריזות RSC בינוניות. גובה הגל 2.6± 0.4 מ"מ ((רביעי מלמטה בתמונה).
לוח קרטון חד-גלי - Single-Wall corrugated cardboard

קרטון גלי בעל 3 שכבות נייר מהן 2 מישוריות (= מצע) ואחת גלית (= גל). השכבות מודבקות בדבק טבעי (קורנפלור וכו'), כך שמשני צדי הגל מודבקות 2 השכבות המישוריות. סוגי הקרטון החד גלי נבדלים ב-2 פרמטרים: גובה השכבה הגלית (מסומן באותיות C,B,E,F) וסוג הנייר ממנו עשויות השכבות השונות.
גלזורה

ציפוי לבן על-גבי הנייר המיועד להחליק את פני הנייר ולשמש מצע להדפסה. הגלזורה היא חומר שמפריע לצבע להיספג בנייר או מאפשר רק לחלק קטן להיספג בנייר. כאשר מדפיסים על נייר ללא גלזורה (או על צדו השני של הנייר), הצבע נספג בנייר ומתקבל מראה דהוי ועתיק.
נייר דופלקס - גב לבן

בסיס הנייר עשוי מדייסת נייר בעלת אחוז תאית גבוהה וצבע לבן, ולכן גוון גב הקרטון נוטה לצהוב (אין אפשרות לשלוט בגוון הצהוב של גב הקרטון). זהו הנייר הנפוץ ביותר לאריזות מזון (אריזות קורנפלקס למשל), קוסמטיקה וכו'. הגוון הצהבהב של גב הנייר יותר אסתטי, ולכן מתאים לאריזות בהן יש חשיבות לגוון גב הקרטון. זהו אחד הניירות החזקים, אולם חוזקו פוגם מעט בגמישותו. התמונה מראה את גב הנייר. הפנים תמיד לבנים ומיועדים להדפסה.
נייר דופלקס - גב אפור

נייר המתאים להדפסה משני צדדיו. נפוץ מאוד בירחונים (לאישה, אוטו רכב וכו'), בחוברות פרסום ועוד. בגלל מרכיביו, נייר זה מדגיש את גווני ההדפסה באופן החי ביותר. רוב ההדפסות האיכותיות מבוצעות על נייר כרומו. נייר מאוד גמיש ובעל עמידות נמוכה. קיים ב-2 גימורים: מט ומבריק.
נייר דופלקס

כשמו כן הוא: דו-רכיבי. מורכב מבסיס – דייסת נייר ממוחזר (גב הנייר) המורכבת מאחוז מסוים של תאית (רכיב העץ בנייר) ומתוספים – ציפוי גלזורה לבנה כמצע להדפסה (חזית הנייר). נייר זה נבדל ב-3 פרמטרים: סוג הבסיס (לפי אחוז התאית – ככל שאחוז התאית גבוהה, הנייר חזק יותר), עובי הנייר ומשקלו. התמונה מראה את גב הנייר. הפנים תמיד לבנים ומיועדים להדפסה.
לוח קרטון דו-גלי - Double-Wall corrugated cardboard

קרטון גלי בעל 5 שכבות נייר: 3 מישוריות (= מצע) ו-2 גליות (= גל).השכבות מודבקות בדבק טבעי (קורנפלור וכו'), כך שמשני צדי הגל מודבקות 2 השכבות המישוריות ושכבת האמצע משותפת ל-2 הגלים (ראשון מלמטה בתמונה).סוגי הקרטון הדו גלי נבדלים ב-2 פרמטרים: גובה השכבה הגלית (מסומן באות C,B,E) וסוג הנייר ממנו עשויות השכבות השונות.
קרטון חד גלי מסוג F-FLUTE (אף פלוט)

קרטון זה אינו מצוי בארץ. אחד היתרונות של הקרטון הוא גובה הגל הנמוך מאוד (0.8 מ"מ), המאפשר בטכנולוגיה מסוימת הדפסה ישירות על-גבי הקרטון (אינו מופיע בתמונה).
נייר כרומו

נייר המתאים להדפסה משני צדדיו. נפוץ מאוד בירחונים (לאישה, אוטו רכב וכו'), בחוברות פרסום ועוד. בגלל מרכיביו, נייר זה מדגיש את גווני ההדפסה באופן החי ביותר. רוב ההדפסות האיכותיות מבוצעות על נייר כרומו. נייר מאוד גמיש ובעל עמידות נמוכה. קיים ב-2 גימורים: מט ומבריק.
נייר ללא גלזורה

נייר זה זהה בדיוק לדפי ה-A4 הרגילים של המדפסת הביתית.
קרטון דחוס (קרטון ביצוע)

דומה בתכונותיו ללוח עץ (דיקט).מורכב מדייסה של פירורי קרטון דחוסים לעוביים שונים. משמש כבסיס לציפוי / להצמדה של נייר איכותי (כגון כריכה קשה של ספרים).אינו גמיש כלל ונוטה להישבר בכיפוף.
קרטון ח"צ מסוג F-FLUTE (ח"צ אף פלוט) - F-SF-Singel Face

קרטון חד-צדדי מאוד דק.אינו נפוץ בארץ. ניתן לראותו באריזות של מוצרים שיובאו מחו"ל.
קרטון גלי חד-צדדי (ח"צ) - SF-Singel Face

קרטון בעל 2 שכבות נייר: אחת מישורית (= מצע) ואחת גלית (= גל), ולכן שמו קרטון חד-צדדי.השכבות מודבקות בדבק טבעי כמו קורנפלור וכו' (ראשון ושני מלמעלה).סוגי הקרטון נבדלים ב-2 פרמטרים: גובה השכבה הגלית (מסומן באותיות E,B) וסוג הנייר ממנו עשויות השכבות השונות.נועד בעיקר לאריזות גל חשוף (אריזות בהן מעוניינים להראות את הגל של הקרטון) או אריזות שאמורות לעבור תהליך של הצמדת נייר שעבר תהליך השבחה (כגון הדפסה איכותית, כיסוי למינציה, הבלטה וכו') על גבי הקרטון.
נייר נטול עץ

נייר זה זהה בדיוק לדפי ה-A4 הרגילים של המדפסת הביתית.
נייר קרפט

נייר זה מאוד נפוץ בייצור לוחות קרטון. מורכב מדייסה של נייר ממוחזר בעל אחוז תאית גבוה, ולכן גוון הנייר חום (לא ניתן לשלוט בגוון חום זה).
נייר פלוטינג

נייר זה מאוד נפוץ בייצור לוחות קרטון. מורכב מדייסה של נייר ממוחזר בעל אחוז תאית נמוך, ולכן גוון הנייר אפרפר (לא ניתן לשלוט בגוון אפרפר זה).
קרטון תלת-גלי - Tri-Wall corrugated cardboard

קרטון בעל 7 שכבות נייר: 4 מישוריות (= מצע) ו-3 גליות (= גל).השכבות מודבקות בדבק טבעי (קורנפלור וכו'), כך שמשני צדי הגל מודבקות 2 השכבות המישוריות ושכבת האמצע משותפת ל-2 גלים.דורש עיבוד במכונות מיוחדות.קרטון קשיח מאוד ולרוב משמש כתחליף לארגזי עץ או לאריזת עטיפה למשטח.
קרטון ח"צ מסוג B-FLUTE (ח"צ בי פלוט) - B-SF-Singel Face

הקרטון העבה והגס ביותר במשפחת הח"צים. גובה הגל 2.6± 0.4 מ"מ (שישי מלמטה בתמונה). נועד לאריזות בינוניות.
קרטון דו גלי מסוג EB-FLUTE (דאבל דק)

נועד לעדן מעט את הגסות של הדאבל הרגיל.גובה הגל 5.0± 0.4 מ"מ (שני מלמטה בתמונה). מבין משפחת הדו גליים הוא האסטטי ביותר.
נייר הדפסה

ככלל ההדפסות בארץ מבוצעות בשיטת הפרוצס, משמע שהגוון הסופי של ההדפסה מתבצע באמצעות ערבוב 4 צבעי היסוד (שחור, אדום, כחול וצהוב) על-גבי הנייר. בכל מדפסת יש 4 תחנות דפוס (או יותר), כשבכל תחנה צבע יסוד אחר, והנייר עובר בכל התחנות ומקבל את הצבע על-פי הגדרת פיזור הצבע שמופיע בגלופה. הגוון הסופי של ההדפסה מתקבל בתחנה האחרונה. קיימות מספר שיטות להדפסה והן: פרוצס + לכה – הדפסה זו, הנפוצה והמדויקת ביותר, מעבירה את הדיו לנייר בעזרת לוחות רשת (גלופה) שנמרחות בצבע ומעבירות את הדיו אל הנייר. שיטה זו מיועדת בעיקר להדפסה על נייר, דופלקס וכדומה, וכן בכמויות של מעל 150-100 יחידות כמו במקרה של ירחונים, אריזות ועוד. כדי להדפיס יש להכין לוחות הדפסה.
נייר נטול עץ

בהדפסה זו מכניסים רק צבע אחד למכונה, וניתן להגיע לגוונים של אותו הצבע. בדרך-כלל מיועדת ליצירת רקע או כיתוב בצבע אחד.
הדפסת שטח

הדפסה מאוד יקרה שנועדה להעביר דיו לחומרים מיוחדים כגון פלסטיק, PVC וכדומה. הדיו נמרח על-גבי המצע הדרך הזו: קיימת אמבטיה של צבע שבתחתיתה רשת בצורה של הגרפיקה הנדרשת להדפסה, המצע נכנס מתחת לרשת ומגב מורח את הצבע על הרשת, כך שהצבע עובר למצע רק במקום בו הרשת מאפשרת זאת.
הדפסת פלקסו

הדפסה זו מעבירה את הדיו לנייר באמצעות גלופה מגומי, שנמרחת בצבע. נפוצה מאוד בהדפסה ישירות על-גבי לוחות קרטון ונייר רציף ומיועדת בעיקר לכמויות גדולות. כמו כן, נחשבת לפחות מדויקת ולפחות איכותית ומוגבלת בחומרי הגלם עליהם ניתן להדפיס (לדוגמה: הדפסת ארגזי קוקה קולה, מי עדן וכו'). כדי להדפיס נדרש להכין גלופות.
הדפסת צבע

בהדפסה זו מכניסים רק צבע אחד למכונה, וניתן להגיע לגוונים של אותו הצבע. בדרך-כלל מיועדת ליצירת רקע או כיתוב בצבע אחד.
הדפסת שטח

הדפסה מאוד יקרה שנועדה להעביר דיו לחומרים מיוחדים כגון פלסטיק, PVC וכדומה. הדיו נמרח על-גבי המצע הדרך הזו: קיימת אמבטיה של צבע שבתחתיתה רשת בצורה של הגרפיקה הנדרשת להדפסה, המצע נכנס מתחת לרשת ומגב מורח את הצבע על הרשת, כך שהצבע עובר למצע רק במקום בו הרשת מאפשרת זאת.
הדפסה דיגיטלית

פיתרון לכמויות קטנות או להפקות מיוחדות של עד 150-100 יחידות. הדפסה זו אינה דורשת לוחות דפוס או גלופות, אלא כרוכה בהעברה ישירות מהמחשב לנייר. יש קושי מסוים להגיע לגוון מדויק ולא ניתן להדפיס צבע מוחלט (פנטון). בארץ יש מספר קטן של מדפסות המסוגלות להדפיס ישירות על לוחות קרטון במידות גדולות, אולם הדפסה זו יקרה מאוד. רוב ההדפסות הדיגיטליות בארץ מבוצעות על נייר רציף (נייר בגלילים). קיימות מספר שיטות בארץ והן מבוססות על סוג הדיו – סולוונטי או נוזלי. הדיו הסולוונטי עמיד יותר בתנאי מזג אוויר, ואילו הדיו הנוזלי אינו עמיד. הדיו הנוזלי מדויק ואיכותי יותר (ניתן להגיע לרזולוציה גבוהה), ואילו הדיו הסולוונטי מפוקסל ופחות איכותי.
הדפסת אופסט (פרוצס)

הדפסה זו מעבירה את הדיו לנייר באמצעות לוחות רשת (גלופה) מרוחות בצבע. זו ההדפסה הנפוצה, האיכותית והמדויקת ביותר, המיועדת בעיקר להדפסה על נייר, דופלקס וכו', וכן בכמויות של מעל 150-100 יחידות (לדוגמה: ירחונים, אריזות וכדומה). כדי להדפיס נדרש להכין לוחות הדפסה.
הדפסת משי

הדפסה מאוד יקרה שנועדה להעביר דיו לחומרים מיוחדים כגון פלסטיק, PVC וכדומה. הדיו נמרח על-גבי המצע הדרך הזו: קיימת אמבטיה של צבע שבתחתיתה רשת בצורה של הגרפיקה הנדרשת להדפסה, המצע נכנס מתחת לרשת ומגב מורח את הצבע על הרשת, כך שהצבע עובר למצע רק במקום בו הרשת מאפשרת זאת.
שטנץ

תבנית לחיתוך לפי תרשים מדויק, כשאת התבנית לא ניתן לשנות.
הצמדה

תהליך המאפשר הצמדת נייר (לרוב מודפס) למצע קרטון באמצעות הדבקה.
הדבקת קו – SL straight ling

הדבקת קו ישר המתאפשרת באמצעות השטחת מבנה האריזה במבנים המבוססים על שרוול. הדבקה פשוטה ומאוד נפוצה, וקיימות מכונות אוטומטיות היודעות לבצעה. אינה כוללת הדבקה עומדת.
סלוט - Slott

קו חיתוך חלקי המאפיין עיבוד קרטון בקווים ישרים חוצים (לרוב באריזות מסוג RSC).
ריל

קו קיפול המאפיין עיבוד קרטון בקווים ישרים חוצים (לרוב באריזות מסוג RSC).
אירוז

אריזת המוצרים הנדרשים באריזה. ארגז של שישיית בקבוקי קוקה קולה לדוגמה דורש העמדת האריזה, הכנסת הבקבוקים לאריזה וסגירת האריזה.
העמדה

הרכבת האריזה והפיכתה מדו-ממדית לתלת-ממדית. רוב האריזות ביציאה מהמפעל מסופקות שטוחות, והלקוח נדרש להרכיב אותן ולהפוך אותן למכל תלת-ממדי באמצעות קיפול, הדבקה וכו'.
הדבקה עומדת

הדבקה שדורשת הרכבת האריזה / העמדת האריזה, בכדי לבצע הדבקה מורכבת זו באופן ידני. מאפיינת מבנים שאינם מבוססים על שרוול ומבנים שלא ניתן להשטיח אותם כגון מנסרה.
FOL - לפה מלאה (Full overlap container)

אריזה פשוטה ותעשייתית, המיועדת לאחסון או לשינוע. האריזה בנויה משרוול מודבק או תפור בסיכות, בעל 4 כנפיים בחלקו העליון (פתח עליון) ו-4 כנפיים בחלקו התחתון (פתח תחתון). הכנפיים הארוכות מגיעות מצד אחד של האריזה לצד השני, במטרה לחזק מאוד את התחתית.
RSC - לפה רגילה (Regular Slotted Container)

אריזת קרטון פשוטה ותעשייתית, המיועדת לאחסון או לשינוע.האריזה בנויה משרוול מודבק או תפור בסיכות, בעל 4 כנפיים בחלקו העליון (פתח עליון) ו-4 כנפיים בחלקו התחתון (פתח תחתון). הכנפיים הארוכות נפגשות בדיוק באמצע.
שרינק

אחת הדרכים לאריזה סופית. שרינק הוא בעצם שקית פלסטיק שנחתכת באמצעות מלחם לפי מידת האריזה, ובעזרת חום מתכווצת ונדבקת אל האריזה. תהליך זה בדרך-כלל מבוצע בשלב האריזה.
תרופות (Straight tuck)

מבנה של אריזה (בדיוק כמו האריזות של התרופות) בעל שרוול בהדבקת SL עם פתח עליון ופתח תחתון מלא. נועד לאריזות שהממד המודגש בהן הוא הגובה והאורך.
לאנצ' בוקס (Gable top | Suitcase box)

מבנה של אריזת מזוודה בעל ידית קרטון, הננעלת בעזרת הדפנות הצרות. הידית נוטה כלפי מעלה ומונעת הנחת אריזה על אריזה במערום.
תפירה בסיכות

אופייני לאריזת RSC ומקביל להדבקת SL, אולם מתבצע בסיכות שדכן מיוחדות. בצד שמאל בתמונה ניתן לראות את הסיכות שמחברות את האריזה למבנה העומד.
אריזת 123 (tuck top with snap bottom)

סוג של סגירת תחתית באריזת תרופות.שמה נובע מסדר הקיפול: 1 - קיפול הנקבה, 2 - קיפול שני הצדדים, 3 – קיפול הזכר שבעצם נועל את התחתית. מיועדת לאריזות שהמימד המודגש בהן הוא הגובה והאורך. באריזה זו יש הדבקת SL.
דימונה (tuck top mailer with bottom flaps)

אריזה מתקפלת שמאוד דומה לתע"ש, אך עם קיפול קצת יותר קשה. מיועדת לאריזות שהממד המודגש בהן הוא האורך והגובה. ללא הדבקה.
תע"ש (tuck top mailer with flaps)

אריזה מתקפלת שטוחה כדוגמת קופסת קרטון לפיצה. נעילה באמצעות 2 דפנות כפולות בצדי האריזה. מיועדת לאריזות שטוחות, כשהממדים המודגשים הם האורך והרוחב.
העתקת שמש (תדפיסים, HP)

יצירת דוגמה בהדפסה דיגיטלית, שמטרתה בדיקת התאמת הקובץ הגרפי לדרישות הלקוח מבחינת מיקומים והגהה זוהי הדפסה בגודל 1:1, אולם הרזולוציה נמוכה מאוד. אינה מהווה אינדיקציה לגוונים כלל, אולם מהווה אינדיקציה מוחלטת לאופן שבו תיראה ההדפסה.
אייריס

יצירת דוגמה בהדפסה דיגיטלית של חלק גרפי מוביל באריזה, במטרה להתרשם מהגוונים ומהפרופורציה בין הגוונים – לא 1:1, אלא ברמת הכיוון.על האייריס נדרש לסמן מה המוטיב הקובע בהדפסה.
דיספליי / סטנד שולחני

אמצעי תצוגה שנועד לעמוד על שולחן הקופאית ולגרום לקנייה אימפולסיבית.
אריזות בציפוי לכה

שיטת השבחת נייר מאוד נפוצה בהדפסת אופסט, שניתן לבצע על נייר בלבד ולא על קרטון גלי או על נייר בעל שטח פנים ללא גלזורה / לא ישר.יוצרת שכבת הגנה על ההדפסה ונותנת ברק עדין. זוהי שכבת ההגנה הנפוצה והזולה ביותר.יש סוגים שונים של לכה – הנפוצה יותר היא לכה ורניש והנפוצה פחות היא לכה מים.מומלץ מאוד לבצע ציפוי כל שהוא על ההדפסה, כי סביר להניח שללא הלכה הצבע ירד בקלות בגלל מגע.
6U

פורמט הדפסת אופסט ולא מאוד נפוץ שמוגדר כהדפסה מיוחדת. מידת הנייר המקסימלית בהדפסה זו היא 1400/1000 מ"מ. בארץ קיימים כ05 בתי דפוס שעובדים עם פורמט הדפסה זה. פורמט הדפסת אופסט ולא מאוד נפוץ שמוגדר כהדפסה מיוחדת. מידת הנייר המקסימלית בהדפסה זו היא 1400/1000 מ"מ. בארץ קיימים כ05 בתי דפוס שעובדים עם פורמט הדפסה זה.
5U

פורמט הדפסת אופסט מיוחד ולא מאוד נפוץ.מידת הנייר המקסימלית בהדפסה זו היא 1250/900 מ"מ.בארץ קיימים כ-3 בתי דפוס שעובדים עם פורמט הדפסה זה.
לכה UV סלקטיבי

שיטת השבחת נייר באמצעות הדפסת לכה UV על הנייר בצורה מסוימת, במטרה להדגיש פרט בהדפסה.לרוב מדפיסים לכה UV על-גבי למינציה מט, ואז נוצר משחק עם השתקפות האור.לכה UV סלקטיבי דורשת לוח הדפסה – תהליך נפרד שעלותו יקרה וזהו חיסרון.
לכה UV

שיטת השבחת נייר באמצעות לכה בעלת גוון מבריק מאוד. מבין שכבות ההגנה על-בסיס נוזל, זוהי השכבה המבריקה ביותר. היא הקרובה ביותר ללמינציה מבריקה, שנראית הרבה יותר טוב. היתרון הוא שבבתי דפוס מסוימים ניתן לבצעה כחלק מהדפסת האופסט ובעלות נמוכה מלמינציה. החיסרון הוא שלכה UV קשה מאוד להדבקה.
אריזות בציפוי למינציה

שיטת השבחת נייר באמצעות שכבה דקה מאוד של ניילון פוליטילן, המודבק על הנייר לאחר ההדפסה לצורך חיזוק והגמשה. קיימת ב-2 פורמטים: מבריק ומט. למינציה מבריקה יוצרת החזר אור חזק, בעוד שלמינציית מט מבטלת את החזר האור ומכהה את גווני ההדפסה.
ביד

קו קיפול באריזות המבוצעות לפי שטנץ / תבנית. לקו הקיפול יש 2 צדדים: צד חזית בולט (בד"כ על ההדפסה) בעובי של כ-0.4 ס"מ; צד גב שקוע (בד"כ על גב הקרטון) בעובי דק מאוד של 1 מ"מ. יש לקפל את הביג כך שהקו הדק יהיה כלפי פנים והקו העבה והבולט יהיה כלפי חוץ.
מבחן נפילה

הפלת האריזה (עם המוצר בפנים) מגובה 100 ס"מ על הרצפה, במטרה לבדוק האם האריזה מגנה על המוצר מפני שבירה – בעיקר באריזות הגנה או שינוע. המשמעות היא עיגון המוצר בעזרת הגנות, הרחקתו מהדפנות ותמיכתו. מבחן זה בודק שלמות חיצונית של מוצר. באריזת מוצרי אלקטרוניקה נדרש לבצע שכבת בלימה. סביר להניח שלמרות שהמוצר נראה שלם חיצונית, הנפילה גרמה לניתוק מעגל אלקטרוני כזה או אחר. לכן נדרשת שכבת בלימה שתספוג את המאמצים ותבלום את הנפילה. מומלץ מאוד לבצע בדיקה זו כאשר המוצר נשלח בדואר / על-ידי שליחים או כאשר נדרש לבצע פעולה לוגיסטית עם המוצר לאחר אריזתו.
מעטפה (one piece folder)

אריזה העוטפת את המוצר, כך שהתחתית מלאה ומהתחתית יוצאות 4 כנפיים הנסגרות על ראש המוצר. ללא הדבקות – סוגרים את האריזה על המוצר באמצעות אמצעי הדבקה כגון נייר דבק. מיועד בעיקר לספרים.
פוליפרופילן

חומר פלסטי שקוף למחצה שקיים בעוביים שונים, בצבעים שונים וברמות שקיפות שונות (גמיש יותר מה-PVC). קיימת גרסה מיוחדת המיועדת להדפסת אופסט.
PVC

חומר פלסטי שקוף שקיים בעוביים שונים. משמש בעיקר לביצוע אריזות שקופות או להדבקת חלון באריזה מקרטון.
דבק חם
אריזה שהופכת לדיספליי / לסטנד שולחני – המוצר נארז בתוך האריזה, ובחנות המוכרן פותח את האריזה ותוך מספר קיפולים קטן הופך את האריזה לדיספליי / לסטנד שולחני. מבנה זה לרוב מצמצם מאוד את אפשרויות העיצוב של הדיספליי / סטנד שולחני.
הבלטה

השבחת נייר באמצעות הבלטת אלמנט מסוים באריזה בעזרת הבלטה או השקעה לפי גלופה. לצורך ביצוע ההבלטה / ההשקעה נדרשות 2 גלופות – זכר ונקבה. הפורמט הנפוץ להבלטה הוא חצי גיליון 500/700 מ"מ, כשמעט יצרנים מחזיקים בפורמט גיליון 1000/700 מ"מ
הטבעת פוייל

השבחת נייר באמצעות הטבעה בחום של רדיד אלומיניום בצבעים שונים על-גבי האריזה לפי גלופה. יש מספר צבעים אפשריים – הן על-בסיס כסף והן על-בסיס פלסטיק. הטבעה מבוצעת באמצעות מכבש חום ולצורך ביצוע ההטבעה נדרשת גלופה מיוחדת. הפורמט הנפוץ להטבעה הוא חצי גיליון 500/700 מ"מ, כשמעט יצרנים מחזיקים בפורמט גיליון 1000/700 מ"מ.
שיפר

אריזה שהופכת לדיספליי / לסטנד שולחני – המוצר נארז בתוך האריזה, ובחנות המוכרן פותח את האריזה ותוך מספר קיפולים קטן הופך את האריזה לדיספליי / לסטנד שולחני. מבנה זה לרוב מצמצם מאוד את אפשרויות העיצוב של הדיספליי / סטנד שולחני.

צריכים פתרון ייחודי? יודעים מה אתם רוצים?

השאירו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.